خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه سال به پایان رسید

داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه سال به پایان رسید
کد خبر : ۱۳۱۸۰۳۵

معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اتمام فرآیند داوری جشنواره امتنان از کارگران گروه های کار و واحد نمونه سال استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مرضیه فهمیده با اعلام پایان داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه سال در البرز، اظهار داشت: پس از بررسی میدانی از ۷۰ طرح رسیده به جشنواره، فرآیند داوری توسط داوران منتخب از دستگاه‌های اجرایی استان و کمیته علمی منتخب از میان برگزیدگان جشنواره امتنان سال گذشته، کارگران و گروه های کار و واحد نمونه استان انتخاب شدند.

معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: منتخبین سی و چهارمین جشنواره امتنان استان البرز پس از تشکیل کمیته ارزیابی و داوری با حضور کارشناسان برگزیده‌ از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات، سازمان های برق، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مراحل داوری و بررسی میدانی و راستی آزمایی از طرح های شرکت کننده در این دوره از جشنواره صورت پذیرفت و منتخبان پس از کسب امتیاز لازم در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب شدند.

مرضیه فهمیده در ادامه گفت: از هر بخش یک کارگر و همچنین یک واحد نمونه به مرحله ملی و دبیرخانه ملی برگزاری جشنواره امتنان معرفی شدند که پس از کسب رتبه های برتر، با حضور رئیس محترم جمهور و مقامات عالی وزارت مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز تعداد ۵۹۳ نفر شرکت که در این دوره ۵۸ واحد نمونه ۳۴ کار نمونه و ۳۷۹ کارگر نمونه مشارکت داشتند. 

وی خاطرنشان کرد: شرکت های نگین شهر شهروز، فروکتوز ، توگا، مپنا بویلر، ماموت، شترمرغ نیامنش، سیلانه سبز کامان و راین نیلی تعدادی از واحدهای نمونه شرکت کننده در این دوره از جشنواره بودند که طی دو هفته با حضور میدانی کمیته داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند. اسامی واحدها و نفرات برگزیده استانی در آیینی با حضور مقامات کشوری اعلام و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز