خبرگزاری کار ایران

در آستانه شب یلدا انجام شد؛

توزیع ۳۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ برای ۸۰۰ خانواده تحت پوشش زنجان

توزیع ۳۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ برای  ۸۰۰ خانواده تحت پوشش  زنجان
کد خبر : ۱۳۱۰۲۱۹

رئیس کمیته امداد شهرستان زنجان، گفت: در آستانه شب یلدا و با هدف کمک به بهبود تغذیه و معیشت خانواده های تحت حمایت ۳۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ با اولویت بیماران، سالمندان، ایتام و خانواده های عائله مند توزیع شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسن سهرابی، با بیان اینکه توجه به وضعیت معیشتی مددجویان عزیز تحت حمایت همواره یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی این نهاد است، گفت: در آستانه شب یلدا و با هدف کمک به بهبود معیشت خانواده های عزیز تحت حمایت ۳۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ به تعداد ۱۶۰۰ قطعه بین ۸۰۰ خانواده عزیز تحت حمایت شهرستان زنجان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد زنجان، افزود: این میزان گوشت مرغ با اولویت خانواده های دارای بیماری خاص و صعب العلاج زمین ،گیر کودکان زیر پنج سال دارای سوء تغذیه مادران باردار و شیرده ، سالمندان خانواده های عائله مند توزیع شد.

سهرابی، ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۷۵۰۰ خانوار عزیز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زنجان بوده و از خدمات این نهاد در سرفصل های مهم، درمانی، فرهنگی، اکرام ایتام، اشتغال کمک هزینه خدمات، ازدواج معیشتی با اولویت توانمندسازی بهره مند هستند.

 رئیس کمیته امداد زنجان، با قدردانی از مشارکت و همراهی مناسب خیران در برنامه های اجرایی این نهاد در زمینه رسیدگی به وضعیت ایتام و نیازمندان، تصریح کرد: در استانه برگزاری مراسم سنتی شب یلدا از خیران و نیکوکاران درخواست می کنیم تا همانند سنوات گذشته در تهیه سبدهای معیشتی خانواده های عزیز ایتام و نیازمند این نهاد را یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز