خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

تحقق 78 درصدی برنامه اشتغال تعاونی‌های استان مرکزی / ایجاد 780 فرصت شغلی در استان

تحقق 78 درصدی برنامه اشتغال تعاونی‌های استان مرکزی /  ایجاد 780 فرصت شغلی در استان
کد خبر : ۱۳۰۷۸۸۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 78 درصد از برنامه اشتغال تعاونی‌های این استان محقق شد. برنامه هدفگذاری شده در این راستا، ایجاد 780 فرصت شغلی است که تاکنون 610 فرصت آن ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی افزود: هدف‌گذاری ایجاد فرصت های شغلی بخش تعاون از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان‌های زرندیه، شازند، خمین، دلیجان و کمیجان به صورت 100 درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: حسابرسی از 28 شرکت‌های تعاونی‌ تولیدی، توزیعی و خدماتی در سال جاری برنامه ریزی شده است که تاکنون حسابرسی 20 شرکت انجام شده و این موضوع نیز با تحقق 71.4 درصدی همراه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: تشکیل و توسعه تعاونی‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی نیز برای سال جاری 30 شرکت در نظر گرفته شده است که تاکنون 24 شرکت ایجاد شده و 80 درصد برنامه محقق شده است. 

امیدی با بیان اینکه 2343 تعاونی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تشکیل شرکت‌های تعاونی تولیدی، خدماتی و توزیعی در شهرستان‌های ساوه، زرندیه، خمین، دلیجان و کمیجان به صورت 100 درصدی محقق شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز