خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

بارش اولین برف پاییزی در آذربایجان غربی/تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است

بارش اولین برف پاییزی در آذربایجان غربی/تمامی محورهای مواصلاتی استان  باز است
کد خبر : ۱۳۰۲۲۲۶

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش برف در گردنه‌های جاده ارتباطی شاهین دژ به تکاب، گفت: این محور با همکاری پلیس و عوامل راهداری بازگشایی و هم اکنون تردد از این مسیر امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا پناهی مقدم  با اشاره به آغاز فصل بارش‌ها در استان گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی بین شهری استان بارش باران گزارش شده است، اما هیچ مشکل ترددی وجود ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ رعایت فاصله طولی در محورهای لغزنده، افزود: فاصله با وسیله نقلیه در جاده‌های لغزنده باید چهار برابر این فاصله در شرایط عادی باشد.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه شهروندان قبل از آغاز سفرهای جاده‌ای از سلامت خودروی خود مطمئن شوند، اضافه کرد: چک کردن سیستم روشنایی، سیستم گرمایی داخلی و شیشه‌های جلو و عقب خودرو در سفرهای بین جاده‌ای ضروری است.

وی با اشاره به استقرار گشت پلیس در طول محورهای ارتباطی و جاده‌های استان ادامه داد: با توجه به سردسیر بودن استان  لازم است تا رانندگان در این فصل از سال تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ در هنگام سفرهای بین شهری بویژه در مناطق کوهستانی همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش تصادفات دارد، افزود: رعایت فاصله طولی در سفرهای زمستانی به دلیل لغزنده بودن جاده، ساده‌ترین و کلیدی ترین عامل برای جلوگیری از تصادفات است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز