خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور مطرح کرد؛

وجود تولیدات متعدد و باکیفیت داخلی در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد

وجود تولیدات متعدد و باکیفیت داخلی در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد
کد خبر : ۱۲۹۷۵۶۶

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور درحاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات جانبی گفت: وجود تولیدات متعدد و با کیفیت داخلی از مهمترین ویژگی های نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مشهد بود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی جمالی نژاد در این خصوص افزود: در سال های گذشته طرح های مختلفی در حوزه مسکن توسط دولت های وقت طراحی و اجرا شد که مشخص است جامعه ما به تولید مسکن نیاز زیادی دارد به ویژه در دولت جدید هم که قرار است با همت دولتمردان وتلاش و همراهی بخش خصوصی، سالیانه حدودیک میلیون واحد مسکن برای افراد فاقد مسکن ساخته شود که به نظر میرسد با برگزاری تعداد بیشتری از این نمایشگاه ها در طول سال و عرضه وارایه آخرین توانمندی های داخلی در بخش های مختلف حوزه مهم مسکن درطول این نمایشگاه ها، اتفاقات خوبی را قطعا شاهد خواهیم بود. 

جمالی نژاد افزود: یکی از ویژگی های برپایی این‌گونه نمایشگاه ها، معرفی شرکت های تولیدی و افراد خلاق و خوش فکر در حوزه های مربوطه است که مجموعه های فعال و توانمند از اقصی نقاط کشور را که در این نمایشگاه هم حضور داشتند به بازدیدکنندگان و علاقمندان به اینگونه از نمایشگاه ها معرفی می کند. 

وی تصریح کرد: امروز شاهد برخی از تولیدات فوق العاده زیبا و باکیفیت و ارزشمند داخلی مثلا در حوزه پله برقی و آسانسور بودم که گاها همکاران ما در شهرداری های مختلف این محصولات را از خارج تامین می کنند و به نظر میرسد دلیل اصلی این موضوع هم عدم شناخت آنها از تولید چنین محصولاتی در داخل کشور باشد که امیدواریم با معرفی بیشتر این محصولات شاهد استفاده بیشتر آنها در بخش های مختلف کشورمان باشیم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان(نیمسال دوم)، تاسیسات و تجهیزات جانبی که از ١٧ آبان ماه ١۴٠۱ و با حضور ۱۰۴ شرکت از استان های مختلف در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز شده بود، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز