خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد؛

416 مورد گران فروشی در بازرسی اخیر قزوین

416 مورد گران فروشی در بازرسی اخیر قزوین
کد خبر : ۱۲۸۴۲۸۰

رئیس سازمان صمت استان قزوین از بازرسی بیش از 9 هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: 761 پرونده تخلف ثبت شده که شامل 416 مورد گران فروشی 122 مورد کم فروشی همچنین 30 مورد احتکار و موارد دیگر می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزالله افضلی با اعلام این خبر گفت: بازرسان این سازمان در یک ماه گذشته 9 هزار و 274 فقره بازرسی ازتشکیل 761 پرونده تخلف صنفی واحد‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی، سردخانه ها، انبار‌ها و مراکز عمده و خرده فروش در سطح استان را به انجام رسانده‌اند.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: در این 761 پرونده‌ هزار و 247 فقره تخلف شامل 416 مورد گران فروشی، 122 مورد کم فروشی، 65 فقره تقلب، 30 مورد احتکار، 12 فقره عرضه خارج از شبکه، 337 مورد نصب نکردن قیمت و نرخ نامه، 168 مورد صادر نکردن صورتحساب، 55 فقره رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، هفت مورد نداشتن پروانه کسب، 32 فقره عرضه و فروش کالای قاچاق، 2 مورد رعایت نکردن ضوابط قیمت گذاری و توزیع و یک مورد تبلیغ محصولات و کالا‌های خلاف واقع ثبت شده است.

افضلی با بیان اینکه بیشترین بازرسی‌های صورت گرفته به ترتیب مربوط به شهرستان‌های قزوین و تاکستان بوده است، افزود: قزوین با هفت هزار و 627 فقره و 632 پرونده، تاکستان با 618 فقره بازرسی و 24 پرونده، البرز با 443 فقره بازرسی و 46 پرونده، آوج با 330 بازرسی و پنج پرونده، آبیک با 165 بازرسی و 12 پرونده و بویین زهرا با 91 فقره بازرسی و 42 پرونده آمار بازرسی های استان  بوده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد خبری این سازمان به صورت شبانه روزی فعال است، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان برای رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز