خبرگزاری کار ایران

با اعلام معاون وزیر کشور؛

حکم شهردار جدید شیراز صادر شد

حکم شهردار جدید شیراز صادر شد
کد خبر : ۱۲۸۳۲۴۰

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به تایید حکم محمد حسن اسدی به عنوان شهردار جدید شهر شیراز گفت: با اعلام معاون وزیر کشور و در سفر اخیر شهردار منتخب به تهران و وزارتخانه حکم وی به عنوان شهردار شیراز تایید شد.

به گزارش ایلنا، مهدی طاهری بیان کرد:طی یک روز آینده به گفته جمالی نژاد معاون وزیر کشور حکم اسدی به عنوان شهردار شیراز شماره و ارسال می شود که پیش از آن باید طبق قانون اسدی از سمت فعلی خود به عنوان عضو شورای شهر شیراز استعفا دهد.
 
وی ضمن قرائت متن استعفا ابراز امیدواری کرد که حضور اسدی در شورا موجب موفقیت و پیشرفت شهر شیراز شود.
 
در ادامه محمد حسن اسدی با استعفا از سمت عضو شورای شهر شیراز گفت: مسئولیت شهرداری کلانشهر شیراز امانت گرانبهایی است و اقدامات موثر و گام های موثر در ارتقا کیفیت زندگی مردم برداشته شود و رضایت آنها جذب شود.
 
شهردار شیراز بیان کرد: نظر به پیمانی که با مردم بسته ام با قلبی سرشار از عشق در اددنه راه قدم بر می دارم و اقرار می کنم "هستم بر آن عهد که بستم".
 
اسدی با اشاره به اینکه برای توسعه شهر قدم بر میدارم، عنوان کرد: ترقی، پیشرفت و آبادانی شهر با قدمت شیراز  را در سرلوحه کار قرار می دهم.
 
در ادامه نامه محمدحسن اسدی مبنی بر استعفای  از عضویت در شورای اسلامی شهر شیراز جهت تصدی پست شهردار شیراز، در هشتاد و سومین جلسه علنی (عادی) شورای اسلامی شهر شیراز  با حضور 12 نفر اعضای شورا بررسی شد و مستند به تبصره 2 ماده 15 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسید.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز