خبرگزاری کار ایران

برای مقابله با جرایم خشن؛

دادستان قزوین نماینده ویژه تعیین کرد

دادستان قزوین نماینده ویژه تعیین کرد
کد خبر : ۱۲۷۲۵۷۵

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در حاشیه بازدید از کلانتری اقبالیه، برای برخورد با جرائم و مجرمان خشن این شهر نماینده ویژه تعیین کرد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در بازدید از کلانتری اقبالیه گفت: یکی از مسائل و مشکلاتی که مردم شهر اقبالیه را آزرده خاطر کرده، وقوع جرائم خشن و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش این ناحیه است و وقوع این میزان از جرائم خشن به هیچ عنوان زیبنده نیست و قطعاً دادستانی قزوین برای برخورد با اینگونه جرائم برنامه ریزی ویژه خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: به مردم شریف اقبالیه این اطمینان خاطر را می‌دهیم که نخواهیم گذاشت اراذل و اوباش و مجرمان خشن این شهر از چنگال قانون در امان باشند و برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی در انتظار آن‌ها است و یقیناً شمشیر عدالت دست افرادی را که با استفاده از سلاح سرد برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت می‌کنند، قطع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تامین امنیت و برخورد قاطع با مجرمان جرائم خشن مطالبه بحق جامعه از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و عوامل انتظامی باید در برخورد اولیه با اینگونه مجرمان قاطعانه عمل کرده و مماشات نکنند و باید فضای شهر را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کنند و نقش مردم نیز در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

این مقام قضایی استان بیان کرد: مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش نوظهور این منطقه باید مستمراً شناسایی و تحت رصد قرار گیرند، تا از اقدامات احتمالی آن‌ها پیشگیری و در صورت وقوع جرم سریعاً دستگیر شوند و قطعاً دستگاه قضایی استان از اینگونه اقدامات حمایت خواهد کرد.

وی به منظور اثرگذاری اقدامات پیشگیرانه اعلام کرد: یکی از قضات دادسرای قزوین به عنوان نماینده دادستانی برای پیگیری امورات قضایی و برخورد با جرائم و مجرمان خشن اقبالیه تعیین گردید و قطعاً موضوعات این شهر به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و بدون شک خواب آسوده مجرمان خشن را آشفته خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر ابلاغ دستورالعمل برخورد با جرائم خشن و تعیین نماینده ویژه دادستانی برای این شهر، جهت اثرگذاری بیشتر اقدامات، دو شعبه بازپرسی و یک شعبه دادیاری دادسرای قزوین به عنوان شعب ویژه رسیدگی به جرائم خشن تعیین گردیده و از این پس جرائم مرتبط به صورت تخصصی در شعب مذکور مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز