خبرگزاری کار ایران

فرماندار باغملک خبر داد؛

خسارت ۴۵۰۰ میلیارد ریالی مانسون به باغملک/ یک سیمبان در منطقه سرآسیاب به دره سقوط کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۷۰

فرماندار باغملک از خسارت ۴۵۰۰ میلیارد ریالی مانسون به زیرساخت‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به دنبال بارش‌های سیل‌آسا در منطقه شمال خوزستان، بهروز فرج‌اللهی فرماندار باغملک ضمن اشاره به خسارت‌های وارد شده طی چند روز گذشته در این شهرستان، اظهار داشت: در دو روز گذشته خسارت‌های وارد شده در بخش عشایری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، در حوزه راه یک هزار میلیارد ریال، کشاورزی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی، ساختمان‌های تجاری، کارگاه‌های تولیدی ۱۰۰ میلیارد ریال، آبرسانی ۵۰۰ میلیارد ریال، شبکه‌های توزیع و انتقال برق بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تأسیسات صداوسیما مستقر در باغملک یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد:  میزان خسارت‌های وارد شده به بخش عمران شهری در باغملک، میداود، قلعه تل و صیدون را بالغ بر ۲۰۰ میلیارد برآورد شده است که در مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت در پی بارش‌های دو روز گذشته به بخش‌های مختلف در این شهرستان‌ها تحمیل شد.

در جریان حوادث مانسون، یک سیمبان در حین انجام کار در روستای «بلی خلک» منطقه سرآسیاب به همراه تیر برق در دره سقوط و به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شد.

منابع محلی مطلع دلیل این سقوط را خیس بودن تیر چوبی و سستی زمین عنوان کردند. همچنین اینکه شرایط نامساعد جغرافیایی امکان تردد را به ماشین‌آلات اداره برق نمی‌داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز