طی بازدید از شرکت های تولیدی مطرح شد؛
بانک توسعه تعاون پیشتاز در ارائه خدمات مالی غیر حضوری به مشتریان
مدیر شعب استان البرز گفت: بانک توسعه تعاون با بهره گیری از نرم افزارهای بانکی به روز و سیستم مالی هوشمند تا حدود زیادی نیازهای مشتریان، بالاخص بنگاه های اقتصادی، تولیدی و صنعتی را در زمینه انواع خدمات بانکی فراهم کرده تا منجربه حضور حداقلی مشتری برای پیگیری امور بانکی مربوطه باشد.
به گزارش ایلنا از البرز، علی غیاثی طی بازدید از شرکت های تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان البرز، کاهش بروکراسی اداری و تسریع در خدمات بانکی و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور به شعب بانک ها را از جمله خواسته های اولویت دار بنگاههای اقتصادی و تولیدی دانست و اظهار کرد: همواره این موضوع یکی از بزرگترین دغدغه های مشتری های کلان و بنگاههای اقتصادی و تولیدی بوده که خوشبختانه در این راستا بانک توسعه تعاون با بهره گیری از نرم افزارهای به روز بانکی و سیستم های هوشمند مالی، گامی بلند در ارائه خدمات غیرحضوری و نوین بانکداری به مشتریان برداشته که نتیجه آن ایجاد تعامل مطلوب و پایدار و ارتقاء سطح همکاریهاست.
غیاثی با تاکید بر نیاز روز افزون سیستم بانکی به ارتقاء عملکرد در زمینه خدمات مالی و بانکی، تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی تعاونی ها و پیشتاز در زمینه حمایت از بنگاههای اقتصادی، صنعتی و تولیدی همواره دغدغه ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف را داشته و با این دیدگاه و بهره گیری از نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده مسلط به دانش نوین بانکی و نرم افزارهای مالی به طور روز افزون خود را با سیستم بانکداری نوین و پیشرو منطبق کرده و با حضور حداکثری در زمینه حمایت از تولید ملی سهم بسزایی در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری و فقر داشته که بررسی عملکرد بانک در این زمینه موید این مسئله است.
وی با یادآوری این مطلب که، خدمات مالی و اعتباری ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون به مشتریان حقیقی و حقوقی و حضور در جمع بانکهای عامل صندوق توسعه ملی، موجب هم افزایی مطلوبتری شده است، گفت: نتایج روشن و مبرهن این ادعا، حمایت حداکثری از تولید و اشتغال کشور بالاخص استان البرز ، ایجاد چشم انداز روشنی از وضعیت عملکرد بنگاههای اقتصادی و تولیدی استان و در نهایت ایجاد اشتغال در سطح کلان بوده است.