خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس:

در صورت تایید ایمنی از هتل آسمان حمایت خواهیم کرد

در صورت تایید ایمنی از  هتل آسمان حمایت خواهیم کرد
کد خبر : ۱۲۵۵۲۸۷

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت:در صورتی که ساختمان هتل آسمان از ایمنی و مقاوم سازی برخوردار باشد، حمایت خواهیم کرد تا کار ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به تشکیل کارگروهی برای بررسی مقاوم سازی و ایمنی ساختمان‌ها هتل آسمان  گفت: ساختمان هتل آسمان شیراز  اگر ایمنی دارد که مشکلی نیست و اگر ندارد باید اصلاح شود. سید مصطفی بحرینی افزود: برای مشخص شدن وضعیت ساختمان هتل آسمان  یک کارگروهی تشکیل شده و این کارگروه  در حال بررسی میزان مقاوم سازی و ایمنی است و ما هم نظارت داریم تا این کار تعیین تکلیف شود.

بحرینی با تاکید بر اینکه امنیت جان مردم برای ما اولویت است، خاطرنشان کرد: در صورتی که ساختمان هتل آسمان از ایمنی و مقاوم سازی برخوردار باشد، حمایت خواهیم کرد تا کار ادامه پیدا کند.

وی مجددا عنوان کرد: پیگیر هستیم تا نتیجه بررسی ایمنی و مقاوم سازی هتل آسمان اعلام شود و بررسی‌ها در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس یادآور شد: به دلیل اینکه این کار، یک کار فنی و کارشناسی است باید تا اعلام نتیجه از سوی کارگروه تخصصی منتظر بمانیم.

به گفته بحرینی طبق ماده ٥٥ شهرداری ها بررسی ایمنی ساختمان‌ها، تکلیف شهرداری است و شهرداری باید ایمنی ساختمان‌ها را بررسی کند و در صورتی که ساختمانی دارای نقص ایمنی و قابل اصلاح باشد، باید مالک را به بازنگری وادار کند و اگر هم از ایمنی لازم برخوردار باشد که مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین تاکید کرد: وظیفه دستگاه قضا، نظارت و مطالبه گری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز