خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

یک انبار کالاهای اساسی در تاکستان پلمب شد

یک انبار کالاهای اساسی در تاکستان پلمب شد
کد خبر : ۱۲۳۱۵۵۸

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 33 تن روغن و 3 تن گندم احتکار شده در شهرستان تاکستان و پلمب انبار کشف شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: در پی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌های پرداختی دولت و افزایش قیمت برخی ارزاق عمومی در بازار و بروز مشکلاتی برای مردم ماموران پلیس تاکستان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی ارزاق عمومی در انباری واقع در شهرک صنعتی نرجه این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم با هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده که به همین دلیل مشمول جرم احتکار شناخته شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات 30 تن روغن مایع 16 کیلویی،620 حلب روغن جامد 5 کیلویی و بیش از 3 تن گندم احتکار شده کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 27 میلیارد ریال برآورد شده است.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و در ادامه گفت: طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تشدید شده و ماموران پلیس با محتکرانی که در این ایام برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند قاطعانه برخورد می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت محتکران موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای سریع و قانونی با متخلفان صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز