خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

نیازهای 167 محله در شیراز احصا شد

نیازهای 167 محله در شیراز احصا شد
کد خبر : ۱۲۲۳۹۷۵

شهردار شیراز گفت: نیازهای ۱۶۷ محله در این کلانشهر شناسایی و احصاء شده که براساس اولویت‌های هر محله، پروژه‌های متناسب تعریف و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید احسان اصنافی چهارشنبه ۷ اردیبهشت در میز خدمت مسجد محوری منطقه ۳ شیراز با اشاره به اینکه تنها ۲ درصد از بودجه شهرداری توسط دولت تامین می‌شود، گفت: از کل بودجه امسال تنها ۴۸۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض تامین خواهد شد و مابقی از محل سایر درآمدهای شهرداری است.

شهردار شیراز در ادامه به موضوعات و مسائل منطقه پرداخت و با اشاره به پل هوایی به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی گفت: هزینه هر پل پله‌ای حدود ۶ میلیارد تومان است که در سطح شهر به بیش از ۱۰۰ پل نیاز است اما باتوجه به بررسی‌های کارشناسی پلیس و حمل و نقل شهرداری شیراز سالانه تعدادی از آن در دستورکار قرار می‌گیرد.

اصنافی در خصوص آسفالت هم عنوان کرد: آسیب آسفالت به دلیل نوسانات قیمت قیر طی سه سال گذشته روی هم جمع شده است.

او اولویت‌های آسفالت در شهر شیراز را مرمت، رفع چاله‌های سطح شهر و روکش کوچه‌های خاکی اعلام کرد و گفت: به دلیل هوای مناسب به شهرداران مناطق اعلام شده تا آخر اردیبهشت لکه گیری و چاله‌های سطح مناطق گرفته شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه قیر دولتی به شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: روکش آسفالت با توجه به چند ده برابر شدن قیمت قیر تنها در کوچه‌های خاکی سطح شهر انجام خواهد شد.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۳ شهرداری شیراز نیز گفت: تلاش است با برگزاری جلسات، دیدارها و میزهای خدمت باری از دوش مردم برداشته شده و بخشی از مسائل حل شود.

مسعود زارعی افزود: درخواست‌های مردم باید پیگیری شده و تاثیرات این جلسات را مردم باید در سطح شهر ببینند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز