خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

باید با گسترش بیمه اجتماعی برای اقشار جامعه «منطقة الفراغ‌» ایجاد کنیم

باید با گسترش بیمه اجتماعی برای اقشار جامعه  «منطقة الفراغ‌» ایجاد کنیم
کد خبر : ۱۲۲۳۹۳۹

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: بیمه اجتماعی می تواند معضلات اجتماعی ناشی از فقر را در جامعه کاهش دهد بنابر این باید صندوق مشوق های بیشتری تبیین کند تا مشمولان و به ویژه جوانان با رغبت و میل بیشتری به عضویت در این سازمان اجتماعی ترغیب شوند.

به گزارش ایلنا از البرز،‌ هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر در استان البرز با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه شهرستان کرج  دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به نقش مهم و اهمیت ویژه تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه  به ویژه جوانان گفت : باید با گسترش بیمه اجتماعی برای اقشار جامعه منطقة الفراغ‌ ایجاد کنیم تا در آینده و در مواقعی که معیشت آنها تهدید می شود از آنها حمایت شود. 

وی افزود : بیمه اجتماعی می تواند مشکلات اجتماعی ناشی از فقر را در جامعه کاهش دهد بنابر این باید صندوق مشوق های بیشتری تبیین کند تا مشمولان و به ویژه جوانان با رغبت و میل بیشتری به عضویت در این  سازمان اجتماعی ترغیب شوند.

حسینی همدانی در پایان گفت: تمامی دفاتر ائمه جمعه و جماعات در  سراسر استان می توانند در تبیین نقش اجتماعی صندوق کمک کنند . 

در ادامه بشیری ضمن قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از وضعیت بیمه ای استان ارائه داد وگفت : در سه سال اخیر در جذب بیمه شدگان جدید در استان رشد چشمگیری مشاهده شده که نشان می دهد اعتماد مردم به صندوق و خدمات آن بیشتر شده به نحوی که حدود 40 درصد از بیمه شدگان استان در سه سال اخیر جذب صندوق شده اند. 

مدیر صندوق در استان البرز گفت: صندوق به دنبال ارائه خدمات کوتاه مدت بیمه ای برای مشمولان خود هست که در این راستا می توان به کمک هزینه کفن و دفن، خرید خدمت سربازی و بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران اشاره کرد.

بشیری در پایان افزود:با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از ظرفیت های استان در سال 1401 به دنبال افزایش 50درصدی نرخ رشد بیمه شدگان جدید هستیم

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز