خبرگزاری کار ایران

برون سپاری خدمات شهرسازی گلستان به بخش خصوصی درقالب دفاتر طراحی

برون سپاری خدمات شهرسازی گلستان  به بخش خصوصی درقالب دفاتر طراحی
کد خبر : ۱۲۲۰۶۴۴

عضوهیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان گلستان گفت: راه اندازی دفاتر طراحی و شهرسازی از طریق برون سپاری خدمات شهرسازی توسط سازمان و شهرداری سبب کاهش بروکراسی اداری، افزایش سلامت اداری و رضایتمندی مهندسان و شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایلنای گلستان،احمد تجری با بیان اینکه ارتباط الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری گرگان ضرورت دارد عنوان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات هرچه شرایط را برای ارائه خدمات تسهیل کنیم، قطعا رضایت بیشتر مردم و همچنین جامعه مهندسی را در پی خواهد داشت. 

تجری به توان و تخصص بالای 11 هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اشاره کرد و افزود: این مجموعه قرابت زیادی با مجموعه مدیریت شهری دارد و به همین خاطر ضرورت ایجاب می کند تا با ارتباطات نزدیک تر با این حوزه در ارائه خدمات فنی و مهندسی برای شهروندان گامی برداریم.

 عضو هیأت مدیره سازمان با اشاره به اینکه اعضای سازمان می توانند به عنوان بازوان فنی و علمی کمک بزرگی برای مجموعه شهرداری و شورای شهر باشند،  تاکید کرد: کمیسیون های فنی و تخصصی شورا در حوزه مدیریت شهری  در صورت صلاحدید می توانند از تجربه، توان، تخصص و ظرفیت مهندسان با استفاده از پتانسیل های فی مابین در جهت خدمت به مردم بهره ببرند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز