خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل غله گلستان:

توزیع بیش از ۹۱۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در گلستان

توزیع بیش از ۹۱۰۰  تن برنج و شکر تنظیم بازار در گلستان
کد خبر : ۱۲۱۲۲۸۴

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: بیش از ۹۱۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در گلستان توزیع شد وهیچگونه کمبودی از لحاظ تامین و ذخیره کالای اساسی در استان نیست.

به گزارش ایلنای گلستان،محمدرضا افشار اظهارکرد: بیش از ۴۳۶۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱ و تایلندی و ۴۸۰۰ تن شکر سفید استحصالی از کارخانجات شکر براساس دستورالعمل های ابلاغی در سطح استان در سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ حسب مجوز فروش صادره میزان ۳۸۶۵ تن برنج ۱۱۲۱ ، ۴۹۵ تن برنج تایلندی و ۴۸۰۰ تن شکر سفید از طریق فروشگاه های زنجیره‌ای، تعاونی های مصرف و عاملین مجاز معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان بین خانوارهای گلستانی توزیع شد.

افشار بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان سال جاری (طرح ضیافت) ۷۰۰ تن شکر سفید برای تنظیم خانوار ، ۵۰۰ تن شکر سفید جهت صنف و صنعت و مقدار ۱۱۰۰ تن برنج ۱۱۲۱ و ۹۰۰ تن برنج تایلندی در نظر گرفته شده به مرور به عاملیت توزیع معرفی شده توسط سازمان جهاد کشاورزی تحویل می شد. 

وی خاطر نشان کرد: هیچگونه کمبودی از لحاظ تامین و ذخیره کالای اساسی در استان نیست و مردم استان گلستان همانند سایر نقاط کشور می توانند بدون دغدغه نسبت به تهیه کالای اساسی مورد نیاز خود در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و عاملین مجاز اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز