خبرگزاری کار ایران

خلیج فارس در روز‌های آینده مواج خواهد بود

خلیج فارس در روز‌های آینده مواج خواهد بود
کد خبر : ۱۲۱۱۸۵۶

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد وزش باد‌های به‌نسبت شدید شمالی تا روز سه‌شنبه در استان ادامه دارد. خلیج فارس در روز‌های آینده مواج استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا روز سه شنبه با وزش باد‌های به‌نسبت شدید شمالی، سواحل استان در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود. همچنین در این مدت با وزش باد، وقوع گردوخاک نیز در برخی از نقاط دور از انتظار نیست. حسین مستانه به دریانوردان توصیه کرد در این مدت به دریا نروند و مسافران نیز از قایق‌های تفریحی استفاده نکنند. وی گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز چهارشنبه با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا روز جمعه در اغلب ساعت‌ها آرام باشد. این کارشناس هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را تا فردا شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و بر روی دریا گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد. وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی در برخی ساعت‌ها تا ۳ متر خواهد بود. مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۵۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۰۵، مد دوم ساعت ۱۵:۲۹ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه است.

به گزارش ایلنا، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا روز سه شنبه با وزش باد‌های به‌نسبت شدید شمالی، سواحل استان در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم خواهد بود. همچنین در این مدت با وزش باد، وقوع گردوخاک نیز در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

حسین مستانه به دریانوردان توصیه کرد در این مدت به دریا نروند و مسافران نیز از قایق‌های تفریحی استفاده نکنند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز چهارشنبه با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا روز جمعه در اغلب ساعت‌ها آرام باشد.

این کارشناس هواشناسی بوشهر جهت وزش باد را تا فردا شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و بر روی دریا گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی در برخی ساعت‌ها تا ۳ متر خواهد بود.

مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۵۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۰۵، مد دوم ساعت ۱۵:۲۹ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز