خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گلستان:

الگوی پیشرفت روستایی در راس برنامه اقتصادی استان قرار دارد

الگوی پیشرفت روستایی در راس  برنامه اقتصادی استان قرار دارد
کد خبر : ۱۲۱۱۵۹۶

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: بیش ۴۷ درصد جمعیت  مردم گلستان در رو روستا زندگی می کنند والگوی پیشرفت روستایی در راس برنامه اقتصادی استان قرار دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، سیدمحمد دهنوی در جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا بخش مرکزی آزادشهر روستای قزلجه بیان کرد: یکی از ویژگی های مردم استان گلستان دورهم بودن وباهم بودم و باهم تلاش کردن مردان و زنانی است که مجاهدانه برای ابادانی گلستان  ماندگاری نام ایران و بر افراشته شدن پرچم ایران زحمت کشیده اند.

وی ادامه داد: بیش ۴۷ درصد جمعیت  مردم استان روستایی هست ‌‌،اساسا هرجا روی توان و حضور مردم در سالهای انقلاب حساب کردیم موفق بودیم.

وی با برپایی جشن فرهنگ و اقتصاد روستا در استان گلستان اظهار داشت:  این جشن مردمی متولی آن مردم هستند ومردمی بودن نشان دهنده  الگوی انقلاب اسلامی موفقی است. 

دهنوی گفت: هر دهه از انقلاب سپری کردیم  افق های جدیدی به روی پیشرفت وعدالت تشکیل شده است.

دهنوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۴۰۱ گفت: مسئله تولید مسلئه مهمی است و اگر بخواهیم  یکی از راه حل های زود بازده مسئله تولید پیدا کنیم توجه کنیم به روستا است و اساسا راهی جز توجه و رونق روستا نداریم.

وی تصریح کرد: رونق تولید افزایش درآمد خانوار یعنی توجه روستا اگر دنبال الگوی پیشرفت هستیم توجه به مناطق روستایی ومحروم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز