خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس جامعه هتلداران یزد:

شهرداری و شورای شهر در حوزه گردشگری مانع تراشی می کنند

شهرداری و شورای شهر در حوزه گردشگری مانع تراشی می کنند
کد خبر : ۱۲۰۴۴۵۴

نایب رئیس جامعه هتلداران یزد با بیان اینکه لازمه رونق گردشگری حمایت از فعالان این حوزه و گسترش خدمات است گفت: شهرداری و شورای شهر در حوزه گردشگری مانع تراشی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علی اصغر نبیل با بیان اینکه ظرفیت هتل‌های یزد نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: مردم یزد مهمان نواز هستند و همین مساله باعث شده که یزد بتواند با تنوع گردشگری جذب گردشگران را داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات دوره مدیرکلی سیدمصطفی فاطمی در استان؛ مدیرکل گردشگری فعلی وزارتخانه، بسیار دوره مدیریتی خوبی بود، اضافه کرد: باید مدیریت واحدی برای گردشگری داشته باشیم هر چند در دنیا شهرداران تصمیم گیرنده هستند اما در یزد بعصا شهرداران تصمیمات غیرهمسویی اخذ می‌کنند.

نایب رئیس جامعه هتلداران یزد با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر کمک کننده نیستند بلکه مانع نیز ایجاد می‌کنند، گفت: برخی از مسائل ملی است مانند انرژی و نیروی انسانی و کمبود شدید آن را باید حل کنیم و نمی‌دانیم تا چه میزان می‌تواند وزارت در این حوزه همراهی کند.

وی با بیان اینکه فعالان حوزه گردشگری انتظار دارند بابت مصوبه مجلس در خصوص تغییر کاربری طرح‌های اقامتی و اخذ هزینه توسط شهرداری‌ها همراهی شوند، گفت: گردشگری بلافاصله با کوچکترین مسئله‌ای دچار آسیب می‌شود و لازم است حمایت از این صنعت واقعی و عملی باشد.

نبیل با بیان اینکه تغییر کاربری مربوط به هتل کارخانه یزد به عنوان یک مجموعه بسیار بزرگ با هزینه بخش خصوصی و بدون حمایت دولتی در حال انجام است، اظهار داشت: متاسفانه بجای همراهی‌ها شاهد برخی از مانع گذاری‌های بخش دولتی هستیم.

وی با بیان اینکه کشاورزان بیمه جبران خسارت دارند اما گردشگری این بیمه را ندارد گفت: در کشاورزی حق کارفرما را دولت پرداخت می‌کند اما برای یزد کم آبخواه که داد میزنیم به سمت گردشگری بروید چرا این مسئله و بیمه ای برای جبران شرایط وجود ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز