خبرگزاری کار ایران

جواد جمور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان شد

جواد جمور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان شد
کد خبر : ۱۲۰۰۴۳۰

طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، جواد جمور به سمت مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از همدان، امروز با حضور مقامات سازمانی و استانی ومعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان مجامع کارگری وکارفرمائی وشرکای اجتماعی سازمان وروسای شعب استان همدان ، جواد جمور به عنوان مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان معرفی شد.

مدیر کل سابق سازمان تامین اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی به دوران پیری رسیده استراتژی باید طراحی شود که کمک حال این سازمان باشد.

شهناز حمزه لوئی گفت: در حال حاضر استان همدان در بحث وصول مطالبات وضعیت مناسبی دارد وباید تلاش کنیم توازن در منابع و مصارف حفظ شود.

حمزه لوئی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر بیش از ۴۵ درصد جمعیت استان را تحت پوشش بیمه ای قرار داده و بالغ بر 254 هزار بیمه شده اصلی در استان همدان از این سازمان خدمات دریافت می کنند گفت: با احتساب جمعیت تحت تکفل بیش از 78۰ هزار نفر از جمعیت شهری و روستائی استان با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط هستند و به نوعی ارتباط بیمه ای با این سازمان دارند.

حمزه لویی همچنین جمعیت مستمری بگیران این سازمان را با احتساب افراد تبعی بیش از 13۰ هزار نفر برشمرد که در قالب مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و بازماندگان از این سازمان مستمری دریافت می کنند که در مقایسه با سال قبل ۷ درصد به این جمعیت مستمری بگیران اضافه شده است.

 حمزه لویی افزود: 24 هزار کارگاه به صورت فعال با پرداخت حق بیمه کارگران خود دراستان این سازمان را در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان یاری می کند.

مدیر کل سابق سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: به همواره تلاش نموده ایم جامعه بزرگ هدف مان که کارفرمایان بیمه شدگان ومستمری بگیران هستند را با تمام توان حمایت و درکنار آن با همراهی دولت خدمتگزارسیزدهم ونماینده عالی آن در استان استاندار محترم ومعاونین ایشان همراهی کامل داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز