خبرگزاری کار ایران

شهردار بندر کنگ خبر داد؛

ارائه بسته‌های گردشگری به گردشگران در هرمزگان

 ارائه بسته‌های گردشگری به گردشگران در هرمزگان
کد خبر : ۱۱۹۵۶۱۳

شهردار بندرکنگ از ارائه بسته های گردشگری به گردشگران خبر داد و گفت: برای ایجاد یک گردشگری پایدار باید ابتدا ظرفیت ها شناخته شود،برای آن برنامه ریزی و سیاستگذاری شودتا بتوان به یک درآمد و اقتصاد پایدار دست یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایوب زارعی در جشنواره بین‌المللی مسیر جرون که در جزیره هرمز برگزار شد با بیان اینکه  در برگزاری چنین جشنواره هایی به دنبال کیفیت هستیم، گفت : هر منطقه فرهنگ مخصوص به خود دارد که برای احیا و توسعه آن باید استعدادها و پتانسیل های آن منطقه شناسایی شود و از مردم همان منطقه برای رشد آن کمک گرفت.

زارعی ادامه داد: در این جشنواره تنها تمرکز بر گردشگری نیست بلکه صنایع دستی بومی ، فرهنگ ، آداب و رسوم و آیین ها نیز مد نظر است.

وی با بیان اینکه جزیره هرمز یک جزیره استراتژیک و به عنوان یک شاهراه دریایی است بیان کرد : جزیره هرمز یک جزیره استثنایی و بکر است که از لحاظ طبیعی و گردشگری دارای مناظر بی نظیری است.

 شهردار بندر کنگ با اشاره به اینکه هرمز یک جزیره جهانی است افزود : ۲۵۰۰ سال پیش از جزیره هرمز به عنوان بندرگاه در ابعاد بین المللی استفاده می شده که این نشان از موقعیت استثنایی این جزیره و نقش مهم آن در اقتصاد کشور داشته است.

 وی از ارائه بسته‌های گردشگری به گردشگران خبر داد و گفت : برای ایجاد یک گردشگری پایدار باید ابتدا ظرفیت ها شناخته شود،برای آن برنامه ریزی و سیاستگذاری شودتا بتوان به یک درآمد و اقتصاد پایدار دست یافت.

زارعی خاطر نشان کرد : ارائه صنایع دستی استان در بازارچه‌های دائمی، افزایش کیفیت گردشگری، استفاده از انرژی های نو، ریشه کنی فقر و تعامل فرهنگی بین شهر های مختلف از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز