خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در فردیس /مخزن ذخیره آب با حجم ۵ میلیون لیتر به بهره برداری رسید

افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در فردیس /مخزن ذخیره آب با حجم ۵ میلیون لیتر به بهره برداری رسید
کد خبر : ۱۱۹۲۵۲۷

استاندار البرز در سفر به شهرستان فردیس گفت: ۲۵ پروژه با اعتباری بیش از ۳۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۹ پروژه در بخش دولتی و ۶ پروژه در بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی عصر شنبه ۱۶ بهمن و در پنجمین روز از دهه فجر با همراهی مسئولان استانی با ادای احترام  و گلباران مزار شهدای مشکین دشت برای افتتاح پروژه های شهرستان فردیس حاضر شدند. 

در ادامه، سالن شهدای اقتدار با مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۷ میلیارد تومان که به همت مدیریت شهری مشکین دشت احداث شده بود با حضور مسوولان استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

به گفته شهردار مشکین دشت  ۱۰ پروژه دیگر توسط مدیریت شهر در ایام دهه فجر آماده بهره برداری است.

طرح توسعه شرکت پارسا پلیمر پویا در  با سابقه ۲۵ ساله  در حوزه  قالب سازی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرک سیمین دشت فردیس  به بهره برداری رسید. این شرکت با ۸۰ نفر نیرو به صورت مستقیم در حال فعالیت است.

شرکت ژرفاپژوه تولید کننده قطعات خودرو با مساحت ۲۹۰۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان و  اشتغال  ۸۵ نفر در شهرک صنعتی سیمین دشت به بهره برداری رسید که این شرکت قابلیت افزایش ظرفیت اشتغال به ۱۲۰ نفر را دارد.

مخزن ۵هزار متر مکعبی با صرف هزینه ۱۵ میلیارد تومان که ساخت آن در سال ۹۸ آغاز شد  و  امروز با حضور استاندار البرز به بهره برداری رسید که این مخزن تامین آب  بیش از  ۳۱ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

افتتاح ۲۵ پروژه در فردیس

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در حاشیه سفر استانی در شهرستان فردیس، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام  الله دهه فجر در خصوص پروژه های شهرستان فردیس، اظهارکرد: ۲۵ پروژه با اعتباری بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۹ پروژه در بخش دولتی و ۶ پروژه در  بخش خصوصی افتتاح شد.

وی تعداد پروژه های استان البرز در دهه فجر را ۲۹۹ پروژه و اعتبار آن را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد. 

استاندار البرز همچنین با اشاره به راه اندازی مخزن ۵ هزار متر مکعبی در  فردیس، گفت: تامین آب فردیس از طریق چاه انجام میشود اما با مشکلات کمبود آب در این شهرستان مواجهیم که با تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه های مختلف عمرانی تلاش کردیم تا نسبت به رفع این موانع گام های مثبتی برداریم.

بهره برداری از مخزن ذخیره آب فردیس

ذوالفقار مهدی زاده مدیرعامل آبفای البرز نیز در حاشیه بهره برداری از مخزن ذخیره آب فردیس، اظهار داشت: به منظور افزایش ظرفیت حجم مخازن ذخیره موجود و تاب آوری شبکه توزیع در مواقع پیک مصرف  آب ، بخصوص در فصول گرم سال، نیازمند افزایش حجم منابع ذخیره آب بودیم. برهمین اساس از سال ۱۳۹۸ ساخت یک مخزن جدید با حجم ۵ میلیون لیتر (۵هزار متر مکعب) آغاز شد.

وی با عنوان اینکه برای ساخت مخزن فردیس، ۲هزار متر مکعب بتن و ۲۰۰ تن میلگرد مصرف شده است، افزود: این مخزن در بخشی از فردیس (بعنوان ناحیه فشاریR) با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده و جمعیتی بالغ بر ۳۱ هزار نفر را زیر پوشش خدمات آبرسانی خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز