خبرگزاری کار ایران

ضرورت چهارخطه شدن محور شهرکرد به شلمزار

ضرورت چهارخطه شدن محور شهرکرد به شلمزار
کد خبر : ۱۱۹۰۱۲۴

چهار خطه شدن محور شهرکرد به شلمزار ضروری است.

به گزارش ایلنا، جاده شهرکرد به شلمزار یکی از جاده‌های حادثه‌خیر در چهارمحال و بختیاری است که هرسال شاهد حوادث ناگواری است که در هفته اخیر در یک تصادف ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تیم ویژه‌ای برای بررسی علل و بررسی قصور احتمالی در وقوع حادثه تلخ رانندگی در محور شهرکرد به شلمزار تشکیل شده است و گزارش ویژه‌ای در این خصوص تهیه و به استاندار ارائه خواهد شد.

جعفر مردانی در خصوص حادثه رانندگی این هفته محور شهرکرد به شلمزار، افزود: در این سانحه دلخراش سه نفر از هم‌استانی‌ها جان خود را از دست دادند و دو نفر هم دچار مصدومیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص علت‌های تاثیرگذار این حادثه ناگوار مطالبی در فضای رسانه‌ای و عمومی استان منتشر شد، بنا بر دستور استاندار بنده مامور هستم تا با یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان فنی حوزه تصادفات رانندگی، عوامل موثر در کنترل محور‌های مواصلاتی، پلیس راه و دیگر دستگاه ها، علل اصلی و قصور یا کوتاهی احتمالی در این حادثه را بررسی کنیم.

وی گفت: پس از انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسی توسط کارشناسان و متخصصان، جوانب این حادثه سنجیده می‌شود و گزارش ویژه‌ای در خصوص این حادثه به استاندار چهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.

مردانی با تاکید بر اینکه در صورت محرز شدن قصور از جانب افراد متولی در وقوع حادثه رانندگی در محور شهرکرد به شلمزار با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: از هم‌استانی‌ها تقاضا داریم تا زمان تکمیل تحقیقات با سعه صدر مسئولان را همراهی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهارخطه شدن محور شهرکرد به شلمزار و رفع نقاط حادثه‌خیز به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار دارد.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم گفت:در حادثه رانندگی در محور شهرکرد به شلمزار حوالی روستای خراجی سه نفر فوت کردند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش افزود: این حادثه رانندگی بین ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و برلیانس رخ داد.

وی با اشاره به اینکه این محور یکی از محور‌های پرتردد استان است، افزود: در این محور روزانه ۱۵ هزار وسیله نقلیه تردد می‌کند که بیشترین آمار تصادفات رانندگی چهارمحال وبختیاری که منجر به فوتی شده در این محور رخ داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز