خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

مرحله جدید ثبت نام واحد های صنعتی واجد شرایط جهت اعزام به شانزدهمین دوره آموزشی کشور آلمان(GIZ)/ حمایت از تدوین طرح امکان سنجی واحد های صنعتی برای متقاضیان جذب سرمایه گذار خارجی

مرحله جدید ثبت نام واحد های صنعتی واجد شرایط جهت  اعزام به شانزدهمین دوره  آموزشی کشور آلمان(GIZ)/ حمایت از  تدوین طرح امکان سنجی واحد های صنعتی  برای متقاضیان جذب سرمایه گذار خارجی
کد خبر : ۱۱۵۷۷۴۷

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از مرحله جدید ثبت نام واحد های صنعتی واجد شرایط جهت اعزام به شانزدهمین دوره آموزشی کشور آلمان(GIZ)خبر داد و گفت: کار انتخاب و معرفی واحد‌های صنعتی استان فارس برای حضور در این دوره‌ها آغاز شده است.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، احد فتوحی  با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مدیران واحد های  صنایع کوچک ایران با همکاری کشور آلمان برگزار میشود گفت: این اقدام براساس تفاهمنامه سازمان صنایع کوچک ایران با وزارت اقتصاد و انرژی آلمان که در کمیسیون مشترک دو کشور امضا شد، انجام شده است تا دوره‌های آموزشی و توسعه همکاری‌های صنایع کوچک ایران و آلمان برگزار شود.

وی هدف اصلی از برگزاری این دوره‌های آموزشی را یافتن شریک کاری در حوزه تولید مشترک متناسب با نیاز روز و توسعه بازارهای فروش خارجی اعلام کرد.

فتوحی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام  دوره‌های آموزشی و اعزام صنعتگران به آلمان تا  پایان  آبان امسال ادامه داردگفت: تاکنون در در طول 15دوره پیشین 12صنعتگر  از فارس به  کشور آلمان اعزام و با حضور در این دوره علاوه‌بر فراگیری دوره‌های تخصصی، از توانمندی‌های شرکت های معتبر  آلمانی بازدید و از نزدیک به تبادل تجربه‌ها و دستاوردهای خود پرداختند.

فتوحی  اضافه کرد: صنعتگران پس از شناسایی و انتخاب توسط این شرکت، به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و در آنجا بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی، افراد واجد شرایط به کشور آلمان اعزام می‌شوند. وی از مهمترین شرایط انتخاب صنعتگران برای معرفی به این دوره‌ها را داشتن برنامه توسعه فعالیت کسب و کار و توانایی لازم برای اجرای طرح‌های توسعه در واحد صنعتی، تمایل به همکاری با شرکت‌های آلمانی در افق برنامه‌های واحد صنعتی، تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی کامل با مسائل فنی مربوط به واحد صنعتی و داشتن اختیار تصمیم گیری لازم برای امور واحد صنعتی اعلام کرد.

فتوحی افزود: فعالان واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط که دارای شرایط ذکر شده باشند، حداکثر تا 30آبان می‌توانند با مراجعه به معاونت صنایع کوچک این شرکت تمایل خود را اعلام کنند تا پس از بررسی شرایط، نسبت به معرفی آنها به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدام شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین از حمایت این شرکت جهت تدوین طرح پیش امکان سنجی  برای متقاضیان جذب سرمایه گذار خارجی خبر داد:شرکت شهرک های صنعتی در این زمینه تا سقف 80درصد از هزینه تدوین طرح را حمایت می کند.

فتوحی افزود: متقاضیان تدوین طرح های جذب سرمایه گذاری نیز تا 5آذر فرصت دارند به شرکت شهرک های صنعتی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز