در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛
سامانه 1480 بهزیستی قزوین به بیش از 11 هزار نفر خدمات مشاورهای ارائه داد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به خدمات ارائه شده در سامانه مشاورهای 1480 بهزیستی استان گفت: طی نیمه نخست سال جاری تعداد تماسهایی که با این سامانه برقرار شد، 11 هزار و 500 مورد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به خدمات ارائه شده در سامانه مشاورهای 1480 بهزیستی استان گفت: طی نیمه نخست سال جاری تعداد تماسهایی که با این سامانه برقرار شد، 11 هزار و 500 مورد بود.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: تمام افراد در سراسر استان میتواننند برای دریافت خدمات مشاورهای در زمینههای مختلف از جمله کرونا، کودک و نوجوان، خانواده و تحصیلی با 1480 تماس بگیرند.
وی عنوان کرد: باتوجه به شیوع کرونا و ایجاد مشکلات مختلف در این زمینه، در حال حاضر مشکلات مختلف روان شناختی مرتبط با کرونا از جمله استرس و اضطراب توسط مشاوران به طور اختصاصی پاسخ داده میشود.
وارثی گفت: افراد در صورت نیاز میتوانند همه روزه از ساعت 8 تا 20 برای دریافت خدمات مشاورهای با سامانه 1480 تماس بگیرند.