خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

یک بام و دو هوا در برخود با رانت و تبعیض در دستگاه ها / شاهد فساد سازمان یافته هستیم

یک بام و دو هوا در برخود با رانت و تبعیض در دستگاه ها / شاهد فساد سازمان یافته هستیم
کد خبر : ۱۱۳۷۸۶۳

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: به داد مردم برسید که خیلی مظلوم هستند و امروز این مظلومیت را بیشتر حس کردم؛ چرا که حتی به نمایندگان آن‌ها فرصت صحبت داده نشده بود و فرصت پنج دقیقه‌ای برای رئیس مجمع نمانیدگان کافی نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمد بیگی در برنامه دیدار رئیس قوه قضاییه با اقشار مختلف مردم استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: رویکرد قوه قضاییه و فعالیت‌های دستگاه قضا مردم را خوشحال و راه عدالت را هموارتر کرده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته نیازمند ارتقا و ارتباط بیشتر است؛ چرا که تعامل آنطور که باید قوی نیست و در جریان این سفر فرصت زیادی برای صحبت نمایندگان استان در مجلس قرار نگرفته است.

وی عنوان کرد: ما در درگاه‌هایی به نام رانت و فساد سازمان یافته در استان و کشور مواجهیم که رویارویی با این ها نیازمند قضات انقلابی است.

این مسئول ادامه داد: در حوزه صنعت مشکلات زیادی داریم  و شاهد این هستیم که خصوصی سازی شرکت‌ها را آنچنان به تعطیلی کشانده که کارگرانشان صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند.

وی بیان کرد: در حوزه کشاورزی، تامین منابع آبی و فرونشست نیازمند توجه هستیم، امروز شاهد این هستیم که صنایع زیادی در دشت در حال فرو نشست قزوین  در حال توسعه است، لازم است در این موارد حقوق مردم رعایت شود، در حوزه محیط زیست نیز اتفاقی در حال وقوع است و باغستان در حال خشک شدن است.

محمدبیگی اظهار کرد: نقص عملکرد دستگاه‌ها در برخورد با امور مختلف، رانت، تبعیض و یک بام و دو هوا در برخی موارد وجود دارد و زمین خواری‌ها در حال وقوع است و مشکل تعاونی‌ها حل نشده است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات در سطح استان قابل حل نیست و نیازمند رسیدگی در سطح بالا است و در مجموع برای حل مشکلات استان نیازمند تشکیل کارگروه ویژه هستیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس عنوان کرد: بسیاری از  پرونده‌هایی که از طرف مردم به ما ارجاع داده می‌شود پرونده‌های قضایی است، اما در بسیاری از موارد دست ما بسته است، به داد مردم برسید که خیلی مظلوم هستند و امروز این مظلومیت را بیشتر حس کردم؛ چرا که حتی به نمایندگان آن‌ها فرصت صحبت داده نشده بود و فرصت پنج دقیقه‌ای برای رئیس مجمع نمانیدگان کافی نبود.

انتهای پیام/
سید مهدی جعفری
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز