خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد؛

آماده‌سازی شهر اصفهان به منظور بازگشایی مدارس/بازرسی مدارس توسط آتش نشانی

آماده‌سازی شهر اصفهان به منظور بازگشایی مدارس/بازرسی مدارس توسط آتش نشانی
کد خبر : ۱۱۲۶۴۶۳

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به‌رغم شیوع کرونا شهرداری اصفهان امسال نیز همانند سال‌های گذشته شهر را برای ایام آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین امیری اظهار داشت: با توجه به شرح وظایف شهرداری اصفهان در خصوص آماده سازی شهر در آغاز سال تحصیلی جدید به منظور افزایش ایمنی تردد دانش آموزان زیبایی شهر و همچنین با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر احتمال بازگشایی مدارس؛ شهرداری اصفهان همچون گذشته اقدام به آماده سازی شهر برای استقبال از مهر و سال تحصیلی جدید خواهد کرد.

 وی ادامه داد: شهرداری اصفهان با اجرای دستورالعمل تهیه شده و ابلاغ به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به استقبال دانش آموزان و فصل پاییز خواهد رفت.

امیری خاطرنشان کرد: مدیریت شهری هر ساله با آغاز مهر ماه و ایام بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی را با هدف ارتقاء سطح ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به دانش‌آموزان انجام داده و در این راستا با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط خدمات ویژه‌ای را برای استقبال از سال تحصیلی جدید ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه پاکسازی اطراف مدارس در اولویت قرار گرفت اظهار داشت: محور های ورودی مدارس، زیباسازی این محورها، جمع آوری ضایعات، سد معبرها، ساخت و سازهای اطراف مدارس و مسیر تردد دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم جهت پاکسازی آنها آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان  تاکید کرد: رنگ آمیزی علائم و اسامی معابر و کوچه ها اجرایی و تا پایان شهریور ماه پایان خواهد پذیرفت.

وی افزود: پاکسازی زمین‌های بایر و شست و شوی اثرات شیرابه در معابر عمومی شهر و هماهنگی در خصوص جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده‌رو‌های شهر خصوصاً معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات شهرداری به منظور سهولت در رفت‌و‌آمد دانش‌آموزان است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه زیباسازی و ترمیم فضای سبز در ایجاد نشاط و شادابی دانش‌آموزان و دانشجویان تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: خشکه بری از درختان و همچنین هرس و فرم‌دهی پرچین‌های مورت به ویژه معابر منتهی به مدارس جهت زیبایی منظر و بهبود و ایمنی تردد دانش‌آموزان با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز آغاز شده است.

 وی با بیان اینکه زیباسازی مدارس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در بعضی از مناطق تعمیر نیمکت‌های پارکی نصب شده داخل حیاط مدارس جهت استراحت دانش‌آموزان و ترمیم آسفالت داخل حیاط مدارس، در حد امکان انجام خواهد شد.

امیری تاکید کرد: سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان می بایست تا ابتدای مهر ماه در تمامی مناطق 15 گانه شهرداری توسط ایستگاه های مستقر در این مناطق نسبت به بازدید، بررسی و چکاپ کامل تمامی مدارس از نظر ایمنی اقدام نمایند و موارد مورد مشاهد طی نامه ایی به اداره کل آموزش و پرورش و مجموعه های نظارتی اعلام خواهد شد.

معاون خدمات شهر شهرداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات لازم به منظور آماده‌سازی شهر به منظور بازگشایی مدارس در حال انجام است و از شهروندان خواهشمندیم در راستای همراهی و پشتیبانی از مدیریت شهری در صورت مشاهد مشکلات از طریق سامانه ارتباطات مردمی 137 نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز