ثبت بیش از3هزار گزارش مردمی هرمزگان در سامانه 124
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: سه هزار و 743 مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه 124 ثبت شده است.
به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی افزود: دوهزار و 900 مورد از گزارش های مردمی به صورت تلفنی، 540 مورد حضوری و 300 مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی بیان کرد: ثبت انواع میوه، محصولات لبنی، رب گوجه فرنگی، محصولات سلولوزی و پارکینگ شهری، نمایندگی های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سامانه 124 را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.