خبرگزاری کار ایران

فرماندار دامغان خبر داد:

سبقت بستری‌های کرونایی از ترخیص‌شدگان بیمارستان ولایت دامغان / اختصاص 31 هزار دوز واکسن کرونا

سبقت بستری‌های کرونایی از ترخیص‌شدگان  بیمارستان ولایت دامغان / اختصاص 31 هزار دوز واکسن کرونا
کد خبر : ۱۱۲۱۸۷۳

رئیس ستاد کرونا شهرستان دامغان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: شمار بستری های کرونایی از ترخیص شدگان در بیمارستان ولایت دامغان بیشتر است.

مهدی بندرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: روز گذشته (دوشنبه اول شهریور) دومین مرکز واکسیناسیون دامغان با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سالن مدیریت بحران شهرداری آغاز به کار کرد.

وی تعداد واکسن های اختصاص یافته به شهرستان را 31 هزار دوز اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون 8 هزار نفر از جمعیت هدف دامغان دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

بندرآبادی با اشاره به اینکه 15 هزار نفر از شهروندان دامغانی دوز اول واکسن را تزریق کرده اند ، تصریح کرد: سرعت بخشی به واکسیناسیون شهروندان ، جلوگیری از ازدحام جمعیت و عدم انتشار ویروس کرونا از جمله دلایل آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون در دامغان بود.

فرماندار دامغان اظهار کرد: تقریبا تمامی تخت های بیمارستان که به بیماران کرونایی اختصاص داشت تکمیل شده و ورودی های بیماران کرونایی بسیار بیشتر از ترخیص شدگان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز