خبرگزاری کار ایران

هشدار فرماندار شهرستان قوچان:

کسبه ای که ماسک نزنند جریمه خواهند شد/خودداری تأمین اجتماعی قوچان از اجرای مصوبات ستاد کرونا

کسبه ای که ماسک نزنند جریمه خواهند شد/خودداری تأمین اجتماعی قوچان از اجرای مصوبات ستاد کرونا
کد خبر : ۱۱۲۱۱۴۴

فرماندار شهرستان قوچان از مهم ترین تخلف بازاریان و اصناف خبرداد و گفت :عدم استفاده از ماسک مهم ترین و بارز ترین تخلف است که بر اساس قانون، پس از این واحدهای صنفی که در آن کسبه از زدن ماسک خودداری کنند، برای بار نخست ۳۰۰ هزار تومان و دومین بار ۷۵۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین رضا مرآتی در جلسه ستاد مدیریت کرونا قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سختی به سر می‌برد و با  محدود شدن فعالیت‌ها و ترددهای جاده‌ای و نیز ابتلای تعداد زیادی از مردم به کرونا عملاً وارد بحران شده‌ایم، تاکید کرد :برای مقابله با این ویروس نیازمند یک همکاری جمعی و هماهنگی بین دستگاهی هستیم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها بتوانیم با این بیماری مقابله کنیم.

وی با اشاره به نکته که خوشبختانه امروز عمده نیازهای بخش درمان در قوچان مرتفع شده است اما در حوزه نیروی انسانی نیاز شدیدی وجود دارد و کادر درمان خستگی مضاعف و مزمنی را تحمل می‌کنند ، اذعان داشت : حدود یک میلیارد تومان توسط نماینده مردم در مجلس و یک میلیارد تومان نیز توسط استاندار خراسان رضوی برای تأمین تجهیزات به  شهرستان قوچان کمک شده که با این تجهیزات می‌توان تا ۴۰ بیمار دیگر را در حوزه تخصصی و غیرتخصصی پذیرش کرد .

مرآتی همچنین اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا را برای همه لازم‌الاجرا دانست، تصریح کرد: متأسفانه در شرایطی که همه دستگاه‌ها پای‌کار آمدند مدیریت درمان تأمین اجتماعی در قوچان از این قانون تخطی کرده کرده و مدیریت استانی این مجموعه نیز با این مصوبات  مقابله می‌کند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه اصناف و بازاریان، در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمک به تجهیز بیمارستان و تعطیلی‌ها، همراهی خوبی را داشته‌اند، اظهار داشت : در حوزه اصناف و بازاریان، مهم‌ترین تخلف، عدم استفاده از ماسک بوده که بر اساس قانون، پس از این واحدهای صنفی که در آن کسبه از زدن ماسک خودداری کنند، برای بار نخست ۳۰۰ هزار تومان و دومین بار ۷۵۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند.

فرماندار شهرستان قوچان به استقرار نیروی انتظامی در مبادی ورودی شهرستان و نیز اجرای طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به سطح خراسان رضوی اشاره کرد و  افزود: تاکنون هزار و ۷۹۶ خودرو به مبدأ برگشت داده شد و عوامل مستقر ناجا به ۵۵۵ خودرو تذکر لسانی داده اند و ۵۸۱ وسیله نقلیه نیز جریمه شده اند .

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز