طی تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری؛
بیش از هزار پیام برای رسیدگی به فضای سبز قزوین ثبت شد
براساس آمار تماسهای دریافتی توسط سامانه 137 شهرداری، درخواستهای شهروندان از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین از مرز یکهزار و 200 پیام گذشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شهرداری، ارزیابیهای آماری سامانه 137 شهرداری در بازه زمانی فروردین ماه تا نیمه دوم تیرماه نشان میدهد که یکهزار و 248 تماس شهروندان برای سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بوده است.
براین اساس، قطع درختان و شاخههای خشکیده، آبیاری و سم پاشی درختان، نقص فنی در سیستمهای آبیاری و هدررفت آب، بیشترین درخواست شهروندان بوده است.
البته بررسی آماری سامانه نشان میدهد پیامهای شهروندان در مورد سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری، در همین بازه زمانی در سال گذشته 915 مورد بوده است.
سال 99 سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری، 3 هزار و 989 پیام را در سامانه 137 به خود اختصاص داده بود.