خبرگزاری کار ایران

صعود کوهنورداران همدانی به 31 قله مرتفع کشور

صعود کوهنورداران همدانی به 31 قله مرتفع کشور
کد خبر : ۱۰۹۰۶۷۳

کوهنوردان همدانی امسال با هدف معرفی و صعود بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری و ورزشی،به 31 قله از 31 استان کشور صعود کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن کوهنوردی کارگران استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از صعود به ۳۱ قله با عنوان سیمرغ 1400 الوند همدان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

علی کاویانی  اظهار داشت: طرح   31 قله با عنوان سیمرغ1400 الوند همدان  با هدف معرفی و صعود بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری و ورزشی معرفی و اجرا شد.

وی افزود: طرح سیمرغ 1400 الوند همدان با رعایت کلیه پروتکل های ستاد کرونا با مشارکت 78 نفر از کارگران کوهنورد شهرهمدان (9نفر خانم و 69 نفر آقا) در غالب 31 تیم اعزامی از همدان انجام شد.

کاویانی بیان کرد: تیم های اعزامی با وسیله و هزینه های شخصی  خود به 31 قله مرتفع 31 استان کشور صعود کرده وبا موفقیت صددرصدی کوهنوردان همدانی اجرا گردید.

 وی اظهار داشت: طرح صعود یکروزه سیمرغ در آذرماه سال گذشته در کمیته برنامه ریزی انجمن پیشنهاد و پس از تصویب طی 24جلسه با حضور پیشکسوتان و مدیران و با انجام مطالعات امکان سنجی، زمان سنجی و هزینه یابی قرار بر اجرا گردید.

رئیس انجمن کوهنوردی کارگران استان همدان با اشاره به زحمات و سختی های متحمل شده کوهنوردان در این برنامه گفت: سرانجام پس از مکاتبه و برگزاری جلسات متعدد با ادارات مربوطه، فرمانداری همدان (جهت اخذ مجوز تردد)، هلال احمر (جهت پیش بینی امدادرسانی)، دفاتر بیمه (جهت صدور بیمه مسئولیت مدنی و بیمه ورزشی)، کارخانجات و شرکتها (جهت صدور مرخصی ورزشی) طبق برنامه از اردیبهشت به ترتیب 31 تیم دو ویا سه نفره از همدان عازم استان‌ها و قلل مربوطه شده و نهایتا از ساعت 6صبح لغایت 30/6عصر 31اردیبهشت 1400 همه 31 قله مرتفع 31 استان کشور توسط کوهنوردان کارگر همدان فتح شد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز