استاندار قزوین خبرداد:
سامد، پل ارتباط مردم با مدیران استان قزوین
استاندار قزوین گفت: سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) ظرفیت بسیار مناسبی برای پیگیری مطالبات مردم به شمار می رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر گفت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم و مراجعان باز باشد. بدین معنا که شهروندان بتوانند در فواصل زمانی مناسب امکان دیدار و گفت و گو با مدیران و طرح مسایل و مشکلات و درخواست های خود را داشته باشند.
استاندار قزوین افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود از طریق ملاقات های مردمی پیگیری و مرتفع می شود و مدیران از طریق ارتباط چهره به چهره با مردم و گفت و گو با آنان امکان رصد و بازبینی فعالیت ها، نارسایی ها و مشکلات مربوط به حوزه خود را پیدا می کنند.
جمالی پور گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی ولی نعمت مسئولان هستند و ما شانی جز خدمت بی منت به آنان را نداریم.
وی در ادامه از سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به عنوان پلی مناسب و بی واسطه برای برقراری ارتباط بین مردم و مدیران و پیگیری درخواست های شهروندان یاد کرد و گفت: این سامانه ظرفیت بسیار مناسبی برای پیگیری مطالبات مردم به شمار می رود.
استاندار قزوین تصریح کرد: تقاضای دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی، درخواست جذب و اشتغال، تامین آب شرب و کشاورزی برخی از نقاط استان بیشترین سئوالات و درخواست های شهروندان با استانداری است.