مدیرعامل شرکت نمایشگاههای اصفهان خبر داد:
پیشبینی ۳۴ عنوان نمایشگاهی در سال ۱۴۰۰ برای نمایشگاه اصفهان/ شرایط برای برگزاری نمایشگاهها مهیاست
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان از هدفگذاری برای برگزاری ۳۴ عنوان نمایشگاهی در این استان طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه برنامهریزیهای گستردهای برای استفاده از ظرفیتهای نمایشگاهی برای توسعه و رونق کسبوکارها در این استان انجام شده است، گفت: نمایشگاه اصفهان در سالهای اخیر توانسته شرایطی را ایجاد کند که فعالان اقتصادی و تلاشگران حوزه کسبوکار به بهترین شکل ممکن توانمندیهای خود را در معرض بازدید مخاطبان و علاقمندان قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بینالمللی اصفهان در سال ۱۴۰۰ برگزاری ۳۴ عنوان نمایشگاهی را پیشبینی کرده است، افزود: قرار بر آن بود که رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از پنجم اردیبهشتماه و با برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزئینی آغاز شود، اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با تاخیر آغاز میشود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاهی در گروه دوم مشاغل و کسبوکارها جای گرفتهاند، تصریح کرد: ستاد پیشگیری از کرونا این مجوز را صادر کرده است که رویدادهای نمایشگاهی در شرایط نارنجی و زرد کرونا برگزار شوند؛ بنابراین، اکنون که شهرستان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارد، شرایط برای برگزاری نمایشگاهها مهیا خواهد بود.
وی تاکید کرد: امید است با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان و همچنین واکنش سریع ستاد پیشگیری از کرونا، شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات کادر درمانی و کاهش میزان شیوع ویروس کرونا باشیم تا کشور از شرایط حاد بیماری کرونا خارج شود.
یارمحمدیان با بیان اینکه چشماندازهای ویژهای برای نمایشگاه بینالمللی اصفهان پیشبینی شده است، ادامه داد: خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و ارائه خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسبترین هزینه برای تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین شرکت نمایشگاهی، برقراری ارتباط پایدار بین تولیدکنندگان کالا و خدمات و متقاضیان آنها، ایجاد بستری مناسب برای آشنایی متقاضیان با کالاها و تکنولوژیهای روز دنیا، ایجاد مکانی امن برای معرفی محصولات توسط تولیدکنندگان کالا و خدمات و اشتغالزایی پایا و پویا از مهمترین چشم اندازهای نمایشگاه بینالمللی اصفهان به شمار میرود.
وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیراقتصادی نظیر مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژهای دارد، گفت: در سالهای اخیر برگزاری نمایشگاههایی مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگری، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار دهها عنوان اقتصادی، نشان میدهد نمایشگاه اصفهان به جز جنبههای اقتصادی، برای جنبههای اجتماعی و فرهنگی و نقش آن در توسعه کشور نیز اهمیت ویژهای قائل است.