خبرگزاری کار ایران

دستگیری 13 نفر از عاملان 2 قتل مسلحانه در باشت

دستگیری  13 نفر از عاملان 2 قتل مسلحانه در باشت
کد خبر : ۱۰۵۲۰۳۰

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 13 نفر از عاملان 2 قتل مسلحانه در باشت خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزا‌ع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه سال جاری بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی با بیان این که در این رابطه ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازجویی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز