مدیرعامل آبفای گیلان تاکید کرد:
افزایش تعداد مراکز پاسخگویی آبفا به ۵۲ مرکز / افزایش ۱۰ درصدی بهره وری کارکنان اولویت شرکت است
مدیرعامل آبفای گیلان افزایش ۱۰ درصدی راندمان و بهره وری کارکنان در سال جدید را مهمترین هدف شرکت برشمرد و گفت: این امر باید از هم اکنون در سرلوحه کار و امور همه کارکنان قرار گیرد.
به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی به نخستین سالروز یکپارچهسازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان اشاره کرد و گفت: این یکپارچهسازی منشأ خدمات گستردهتر برای آبادانی بیشتر استان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: همزمان با یکپارچهسازی این دو شرکت، شاهد شیوع بیماری کرونا در استان بودیم که این امر موجب افزایش بیسابقه مصرف آب شد.
حسینی با اشاره به اجرای برنامههای آموزشی و پویشهای مردمی جهت مدیریت مصرف آب در ایام کرونا گفت: به منظور حفظ سلامت کارکنان و مشترکین، خدمات شرکت همچون قرائت کنتورهای آب به صورت غیرحضوری از طریق خوداظهاری ارائه شد.
وی افزایش مراکز پاسخگویی از ۱۶ به ۵۲ مرکز را یکی از مهمترین مزایای طرح یکپارچهسازی شرکتهای آبفای شهری و روستایی گیلان برای روستاییان دانست و افزود: در طول یکسال گذشته در بخش عمرانی چندین مرحله به مناسبتهای مختلف از جمله هفته دولت، دهه فجر و در قالب پویش هرهفته الف-ب-ایران، پروژههای متعددی به بهره برداری رسید.
وی از افتتاح چندین طرح آبرسانی روستایی در هفته سوم اسفندماه سال جاری در قالب پویش هر هفته الف-ب-ایران خبر داد و گفت: مدول دوم تصفیه خانه آب گیلان با هزینهای بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان در راستای این پویش افتتاح خواهد شد.
حسینی با اشاره به بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شرکت آبفای گیلان جهت انجام فعالیتهای ورزشی کارکنان این شرکت گفت: سلامت کارکنان اولین اولویت ماست و با توجه به شعار سال جاری شرکت در ایام کرونا، سلامت کارکنان، لازمه خدمت است.
وی افزود: ما برای سال ۱۴۰۰ افقهای روشنتری را برای شرکت پیش بینی کردهایم که امیدواریم با همراهی و تلاش کارکنان محقق شود.
حسینی از کارکنان شرکت خواست با مشارکت در نظام پیشنهادات، گلایهها و پیشنهادات خود را جهت حرکت رو به رشد مطرح کنند.
وی، افزایش ۱۰ درصدی راندمان و بهره وری کارکنان در سال جدید را مهمترین هدف شرکت برشمرد و گفت: این امر باید از هم اکنون سرلوحه کار و امور همه کارکنان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اینکه خدماترسانی به مشترکین باید بیوقفه و به موقع باشد، تصریح کرد: نتیجه این خدمات رسانی، افزایش رضایت اجتماعی در جامعه است.
حسینی همچنین از درخشش کارکنان این شرکت در ارزشیابی عملکرد و جشنوارههای مختلف وزارت نیرو قدردانی کرد و گفت: دریافت لوح تقدیر از وزیر نیرو در راستای تحقق اهداف پویش هرهفته الف-ب-ایران یکی از مهمترین افتخارات شرکت آبفای گیلان در سال جاری بشمار میرود.
وی افزود: در حوزههای روابط عمومی، شورای فرهنگی- دینی، ستاد اقامه نماز، جشنواره تحقیقات و فناور برتر نیز کارکنان این شرکت موفق به کسب تندیس و رتبههای برتر در سطح کشوری و استانی شدند.