امروز انجام شد؛
افتتاح اولین مرکز فوریتهای رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار قزوین
مرکز فوریتهای رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار استان قزوین برای اولین بار در کشور امروز با حضور قبادی معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان صمت قزوین و جمعی از مدیران اقتصادی استان گشایش یافت.
به گزارشخبرنگار ایلنا از قزوین، مرکز فوریتهای رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار قزوین داری پنج کمیته تخصصی شامل مواد غذایی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، لوازم یدکی و مواد پروتئینی است که در اتاق اصناف استان آغاز به کار کرد.
عزیزاله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این مراسم، گفت: شرایط ما در حوزه اقتصاد، بسیار سخت و دشوار است و در یک جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه اقتصادی قرار داریم و باید با اتخاذ بهترین تدابیر برای مقابله با تخلفات اقتصادی عمل کنیم.
رئیس سازمان صمت استان اظهار کرد: با راه اندازی مرکز فوریتهای رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار استان برای کنترل بازار از طریق خود کنترلی و استفاده از ظرفیت تمامی کسانی که با این مرکز ارتباط میگیرند، اقدام خواهد شد.
افضلی اضافه کرد: کسانی که ریاست این کمیتهها را برعهده گرفتهاند، اشراف و تخصص لازم را در بخشهای مرتبط دارند و میتوانند با راحتی بیشتر در صنفهای مختلف ورود کنند و با آگاهی و اطلاعات تخصصی بیشتر با زیرمجموعه خود ارتباط برقرار نمایند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در استان با اصناف سودجوی کمتری برخورد داریم ولی اگر تعدادی هم در این دسته قرار گیرند، مسوولان کمیتههای نامبرده باید با جدیت با آنها برخورد کنند.
این مسئول یادآور شد: راه اندازی این مرکز، افزایش سطح رضایتمندی ارباب رجوع را در پی دارد و درگاه امنی برای مراجعه مردم و حل نارضایتی شهروندان از اصناف است.
رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: همچنین این مرکز میتواند یک پل ارتباطی بین اقتصاد صنفی استان و مسوولان استانی باشد تا با استفاده از زنجیره مشارکت مردمی برای حل و فصل بسیاری از مشکلات اقدام کنیم.
افضلی عنوان کرد: شناسایی مشکلات، پیش بینی و تحلیل مسائل بازار و انتقال آنها به سازمان صمت از جمله انتظارات ما از مسئولان این مرکز است تا با هم افزایی و همکاری بیشتر بتوانیم از مشکلات اقتصادی آتی جلوگیری کنیم.