خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد؛

آغاز روند نزولی شیوع کرونا در کاشمر

آغاز روند نزولی شیوع کرونا در کاشمر
کد خبر : ۱۰۰۵۰۹۴

فرماندار کاشمر از روند کاهشی آمار فوتی ها و بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ریاست دادگستری کاشمر در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کاشمر گفت: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در کشور شهرستان کاشمر در رابطه با آمار فوتی و بستری بیماران کرونایی جهشی قابل توجه و غیرقابل تصور داشت.

او افزود: در همین رابطه تمامی امکانات زیرساختی و بهداشتی شهرستان برای کمک به بیماران به طور کامل بسیج شدند تا خدمات رسانی به آنها به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

فرماندار کاشمر ضمن اشاره به همکاری خوب مردم و همراهی مسئولین شهرستان با طرح جامع محدودیت های کرونایی در کشور اذعان داشت: خوشبختانه با اجرایی شدن این طرح که با همکاری حداکثری همراه بود شاهد آن بودیم در کوتاه مدت اهداف تعیین شده این طرح به ثمر نشست به طوریکه هم اکنون در شهرستان کاشمر با آمار نزولی بستری بیماران مبتلا به کرونا رو به رو هستیم.

او با اشاره به خدمات رسانی آزمایشگاه کرونا کاشمر به عنوان اولین آزمایشگاه شهرستانی استان به مردم گفت: همزمان با کاهش روند بستری و فوتی بیماران کرونا در کاشمر شاهد روند نزولی مراجعات به این آزمایشگاه هستیم که پیش بینی میشود در روزهای آینده نیز کاشمر از لحاظ شیوع کرونا روند کاهشی خود را ادامه دهد.

فرماندار کاشمر افزود: تمامی مصوبات مسئولان نسبت به مقابله با این ویروس تنها ۲۰ درصد موثر است و ۸۰ درصد راه را مردم با همکاری و همیاری و اجرای این مصوبات اجرایی میکنند و این موضوع مهم باید به عنوان وظیفه شهروندی برای رهایی از دوران سخت همه گیری بیماری کرونا بین مردم رایج شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز