خبرگزاری کار ایران

آمادگی بیش از یک هزار دستگاه ناوگان برای جابجایی مسافران نوروزی در اردبیل

آمادگی بیش از یک هزار دستگاه ناوگان برای جابجایی مسافران نوروزی در اردبیل
کد خبر : ۱۶۰۷۹۵۷

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی بیش از 1 هزار دستگاه ناوگان برای جابجایی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی درجلسه طرح جابجایی مسافران نوروزی با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح جابجایی مسافران نوروزی از 23 اسفند ماه شروع و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت که راهداری استان با تجهیز تمام امکانات و نیروی انسانی  در خدمت مردم و مسافران است.

وی با اشاره به اینکه 1 هزار و300 دستگاه ناوگان راهداری در طرح جابجایی مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهند کرد، گفت: از این میزان 266 دستگاه اتوبوس،751 دستگاه سواری و 250 دستگاه مینی بوس در ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران خواهد بود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در طرح جابجایی مسافران نوروزی از فعالیت 400 نفر نیروی انسانی در قالب 80 اکیپ راهداری خبرداد و خاطرنشان کرد: در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان راهداری استان اردبیل نیز بصورت شبانه روزی در محورها ی مواصلاتی مستقر شده و به مسافران خدمات ارائه می دهد.

وثوقی انجام خط کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم،تابلوها و پاکسازی و منظر آرایی جاده ها، لکه گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی را جمله اقدامات انجام شده در راههای استان ذکر کرد.

وی در ایام نوروز تشدید نظارت ها بر ترمینال های مسافری و شرکت های مسافربری را توسط کارشناسان اداره کل راهداری یادآور شد و افزود: کارشناسان اداره مسافر در ترمینال مستقر خواهند شد تا برخوردهای لازم با هرگونه گران فروشی،عدم ارائه بلیت در زمان مقرر و سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت انجام  و نقص های ایمنی ناوگان ها توسط مدیران فنی شرکت ها چک و بررسی شده و مسافران در امنیت و آرامش سفر خود را ادامه دهند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استنان اردبیل ادامه داد:تلفن های پاسخگوی راهداری، مدیریت ترمینال و ۱۱۰ و۱۲۰ پلیس در ۴ نقطه از اتوبوس ها نصب شده است تا مسافران هرگونه انتقاد وشکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را به این شماره هااطلاع دهند.

وثوقی گفت: گشت های تلفیقی پلیس و راهداری در جاده ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت های مسافربری و شرکت های حمل‌ونقل را با سامانه ۱۴۱ راهداری که کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز