خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد؛

تبدیل شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به کارگاه اجرای پروژه‌های عمرانی

تبدیل شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به کارگاه اجرای پروژه‌های عمرانی
کد خبر : ۱۵۲۱۵۶۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تبدیل شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به کارگاه و کانون اجرای پروژه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: شهرک صنعتی شماره دو با مساحت بیش از 700 هکتار به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات شهرک صنعتی، از ابتدای سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت‌های آن آغاز شده است که در حال حاضر شاهد اجرای چندین پروژه عمرانی مهم در این شهرک صنعتی هستیم.

علایی افزود: در سال گذشته پروژه‌های عمرانی مختلفی در این شهرک صنعتی اجرا شد که آماده سازی فاز سوم با اعتبار 1200 میلیارد ریال، تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتبار 800 میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت 8 خیابان با اعتبار 350 میلیارد ریال، تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار با اعتبار 150 میلیارد ریال، اجرای پست برق 63 کیلوولت با همکاری سه جانبه شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و سازمان برنامه و بودجه کشور با اعتبار 1000 میلیارد ریال، خرید خودروی دوم ایستگاه آتش‌نشانی با اعتبار 80 میلیارد ریال و احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای با همکاری خیّر سلامت از جمله پروژه‌هایی بود که در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل عملیاتی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: در سال جدید نیز چندین پروژه عمرانی در این شهرک صنعتی آغاز شده است تا روند خدمت رسانی به صنعتگران و کارآفرینان بهبود یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامناسب معابر و درخواست‌های مکرر واحدهای تولیدی، پروژه بهسازی و آسفالت جاده دسترسی و لکه گیری برخی از معابر با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد آغاز شده است تا روند عبور و مرور وسایل نقلیه این شهرک صنعتی تسهیل شود.

علایی تصریح کرد: اجرای منبع هوایی و شبکه‌های آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال، تکمیل نواقص تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال، اجرای شبکه‌های برق رسانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و اجرای شبکه فیبر نوری از دیگر پروژه‌هایی است که در این شهرک صنعتی در حال اجرا است.     

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان، یکی از دغدغه‌های مهم و جدی این شرکت است که خوشبختانه با حمایت مسئولان، در سال جاری شاهد اجرای بیش از 20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3500 میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

علایی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی و تحقق سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب، نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن هستیم که امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم و گسترش یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز