خبرگزاری کار ایران

با عقد تفاهم نامه کمیته امداد و جهاد کشاورزی؛

توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر و محروم اردبیل تسریع می‌یابد

توانمندسازی  و ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر و محروم اردبیل تسریع می‌یابد
کد خبر : ۱۴۹۷۵۴۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با عقد تفاهم نامه کمیته امداد و جهاد کشاورزی توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر و محروم اردبیل تسریع می‌یابد.

به گزارش ایلنا، نوبخت اژدری در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: تفاهم نامه مشترکی فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) با سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل منعقد شده است.

وی افزود: این تفاهم نامه در جهت توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و محروم و مستعد جامعه ودر جهت توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و محروم و مستعد جامعه و در جهت ایجاد اشتغال و دستیابی به مددجویان تحت حمایت استان به اشتغال پایدار با استفاده از امکانات ، توان و ظرفیت دو مجموعه منعقد شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: روش کار اجرای این تفاهم نامه از طریق برنامه ریزی و اقدام مشترک در راستای کمک به افزایش سطح امنیت غذایی کشور از طریق اجرای طرحهای ارتقاء بهره وری دامداری کوچک مقیاس تحت نظارت کمیته امدام امام استان صورت خواهد پذیرفت.

اژدری ادامه داد: اهداف تفاهم نامه از طریق همکاری مشترک بین امداد و سازمان با هم افزایی منابع و امکانات در اختیار به منظور رفع مشکل خوراک دام و نهاده های مورد نیاز طرح های دامداری کوچک مقیاس شکل خواهد گرفت . دستیابی به این اهداف از طریق فراهم نمودن بستر شفاف و قابل رصد در زمینه تامین و توزیع نهاده های دامی با هدف بهره مندی حداکثری دامداران محلی از نهاده های تخصیص یافته سازمان شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این تفاهم نامه فراهم کردن زمینه هدایت تسهیلات اشتغال به تمامی حلقه های زنجیزه ارزش تولید گوشت قرمز، کمک به افزایش توان تولید گوشت قرمز با استفاده از ظرفیت طرح های دامداری تحت نظارت امداد و کاهش وابستگی به واردات و کمک به احیای دامداریهای روستایی و عشایری در مناطق مستعد و دارای ظرفیت استان با استفاده از روشهای نوین در حوزه دامپروری است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز