خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی اردبیل خبر داد؛

کسب رتبه اول کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی توسط امور اراضی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۳۰

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کسب رتبه اول کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی توسط امور اراضی اردبیل نمونه بارزی از کار جهادی است.

به گزارش ایلنا،  فرهاد ثنائی با اعلام این خبر افزود: در اولین جلسه بررسی عملکرد واحد‌های ثبتی و مدیریت‌های امور اراضی استانها که در ساختمان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد شهرستانهای اردبیل، نیر و گرمی رتبه های اول تا سوم کشوری و شهرستان مشگین شهر رتبه هفتم را در بین بیش از ۵۰۰ شهرستان احراز کردند.

وی ادامه داد : استان اردبیل با بیش از ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و یک میلیون هکتار اراضی منابع طبیعی از استانهای برتر کشوری در زمینه کاداستر اراضی می باشد که تا کنون بیش از ۹۸ درصد اراضی ملی و ۲۷ درصد اراضی کشاورزی کاداستر و دارای سند تک برگی شده است.

این مقام مسئول افزود: وسعت کم قطعات در اراضی کشاورزی ، کوهستانی بودن منطقه و تعلل چندین ساله در تعیین تکلیف اراضی خالصه از جمله مشکلات صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان اردبیل می باشد که ارائه راهکارهای مناسب  و همکاری  دستگاه‌های ذیربط باعث جهش و پیشرفت چشمگیر در صدور اسناد اراضی کشاورزی در طی ۱۸ ماه اخیر شده است.

لازم به توضیح است در این جلسه که با حضور روسای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور برگزار شد از مدیر امور اراضی استان اردبیل بعنوان مدیریت برتر کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تجلیل بعمل آمد. پاسخ دهی سریع و دقت بالا و همچنین ارائه راه حل های و ابتکارات نوین در بررسی پرونده ها و رفع مشکلات متقاضیان دریافت اسناد اراضی کشاورزی از جمله موارد موثر در سنجش و انتخاب  مدیریت امور اراضی استان اردبیل بعنوان مدیریت برتر کشوری بوده است.

وی در پایان از پشتیبانی رئیس دادگستری کل استان اردبیل و مصوبات راهگشای شورای حفظ حقوق بیت المال و مساعدت استاندار  و همکاری سایر دستگاههای ذیربط که موجب توفیق اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در کسب رتبه برتر کشوری در کاداستر اراضی کشاورزی شده است قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز