خبرگزاری کار ایران

مربی سابق تیم ملی والیبال:

ایتالیایی‌ها باور نمی‌کردند که ایران را شکست داده‌اند

ایتالیایی‌ها باور نمی‌کردند که ایران را شکست داده‌اند
کد خبر : ۸۵۹۱۷

هیچکس فکر نمی‌کرد که ایران بتواند در این دو بازی امتیاز بگیرد و شادی ایتالیایی‌ها پس از بازی دیشب نشان داد که پس از بازی نخست، آن‌ها هم باور نمی‌کردند از سد ایران گذشته‌اند.

ایلنا: مربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در ست پنجم دیدار با ایتالیا به خوبی از حریفمان پیش افتادیم و تنها روی اشتباهات فردی و داور مسابقه شکست خوردیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، غلامرضا مومنی مقدم در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ایتالیا گفت: مصاف دوم تیم ملی مقابل ایتالیا را باید به دو بخش تقسیم کرد که شامل دو ست نخست و سه ست آخر است.

وی افزود: در دو ست نخست ملی‌پوشان انگیزه کافی نداشتند، زیرا ایتالیایی‌ها با تمام قوا به این بازی آمده بودند.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی هیچ ترسی از حریف نداشتند و شجاعانه جنگیدند و تنها در سرویس و دریافت در دو ست نخست کمی مشکل داشتند.

مومنی مقدم با اشاره به نقاط ضعف تیم ملی گفت: طبیعتآ اگر بازیکنان ما دو فاکتور سرویس و دریافت را رعایت می‌کردند، در دو ست اول هم پیروز می‌شدند و این در حالی است که ما در در هر دو ست از حریف پیش بودیم.

وی تصریح کرد: از ست سوم و به خصوص ست چهارم، دفاع ایران عملکرد بسیار خوبی داشت و دریافت‌ها هم بهتر شده بود.

مومنی مقدم با اشاره به درخشش معروف و موسوی در این دیدار گفت: همانند بازی قبل سعید معروف پاس‌های تأثیرگذاری داد و موسوی هم به نحوی ایده‌آل در دفاع و حمله کار کرد.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: در ست پنجم به خوبی از حریفمان پیش افتادیم و تنها روی اشتباهات فردی و همچنین داور مسابقه شکست خوردیم.

مومنی افزود: اگر اشتباه فردی کمتر بود و بازیکنان تجربه بیشتری داشتند، می‌توانستیم برنده این بازی شویم.

وی با بیان اینکه قدرت ایران به تیم ایتالیا نشان داده شد، گفت: هیچکس فکر نمی‌کرد که ایران بتواند در این دو بازی امتیاز بگیرد و شادی ایتالیایی‌ها پس از بازی دیشب نشان داد که پس از بازی نخست، آن‌ها هم باور نمی‌کردند از سد ایران گذشته‌اند.

وی در ادامه افزود: ولاسکو از ست سوم به بعد تاکتیک‌های مناسبی را در دستور کار قرار دارد و به نظر می‌رسد با توجه به تاکتیک فنی حریف باید یک تغییر ارنج در ست اول مسابقه نیز انجام می‌شد.

مومنی گفت: طبیعتا انگیزه‌های شخصی بازیکنان و ولاسکو و همچنین اعتماد به نفس تیمی موجب گرفتن این نتایج شده است.

وی خاطر نشان کرد: نام ولاسکو در والیبال اروپا و جهان دارای اعتبار فراوانی است و بزرگانی به لحاظ فکری او را همراهی می‌کنند که در سطح والیبال جهان شناخته شده هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز