خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران:‌

كمیته مشترك برای پیگیری طرح پیاده راه شهدا تشكیل می‌شود

كمیته مشترك برای پیگیری طرح پیاده راه شهدا تشكیل می‌شود
کد خبر : ۱۳۴۳۴

قرار شد کمیته‌ای با حضور یكی از نمایندگان تهران، معاون ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور تشکیل شود تا تصمیم نهایی درباره این طرح توسط این کمیته اتخاذ شود.

ایلنا:‌ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ برای بررسی بیشتر پیاده راه شهدا قرار شد كمیته متشکل از یكی از نمایندگان تهران، معاون ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور تشکیل شود تا نتیجه گیری نهایی درباره این طرح توسط این کمیته اتخاذ شود.

طلا در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره نتیجه برگزاری جلسه مجمع نمایندگان تهران با شهردار تهران درباره احداث پیاده رو شهدا، اظهار کرد: در این جلسه علاوه بر شهردار، رییس پلیس راهور تهران و  ۲۲ نفر از نمایندگان تهران حضور داشتند.

وی با اشاره به گزارش شهردار تهران نسبت به احداث پیاده رو شهدا، گفت: به دلیل کمبود وقت و نیاز به بررسی بیشتر تمامی زاویای پیاده رو و مشكلات پیش آمده برای ساکنان این محدوده قرار شد کمیته‌ای با حضور  یكی از نمایندگان تهران، معاون ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور تشکیل شود تا تصمیم نهایی درباره این طرح توسط این کمیته اتخاذ شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به برخی مشکلات ساکنان محدوده شهداء و امام حسین به غیر از مساله ترافیکی، گفت: بر این اساس شهردار تهران قبول کرد تا بررسی بیشتر نسبت به برخی از مغازه‌های حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام حسین(ع) از جمله نمایشگاه‌های خودرو را شخصا بر عهده بگیرد و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

طلا با اشاره به اینکه شهردارتهران علاوه بر دفاع از طرح پیاده رو شهدا به نمایندگان مردم در مجلس اطمینان داد که تمام تلاش خود را برای اجرای بهتر طرح داشته باشد.

وی درباره موافقت یا مخالفت نمایندگان مجمع با ماهیت طرح گفت: بررسی لزوم یا عدم لزوم این طرح برعهده شهرداری و شورای شهر است و نمایندگان مجمع تنها براساس مشکلات ایجاد شده برای شهروندان وارد این مساله شده‌اند و به دنبال رفع این مشکلات هستند.

طلا در پایان با بیان اینکه کمیته بررسی این مساله در چند روز آینده تشکیل می‌شود، گفت: ‌پس از بررسی میدانی از پیاده رو شهدا نتیجه آن اعلام می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز