خبرگزاری کار ایران

با یک برد و باخت رئیس هیچ فدراسیون عوض نمی‌شود؛

کفاشیان: کارلوس کی‌روش برکنار نخواهد شد

کفاشیان: کارلوس کی‌روش برکنار نخواهد شد
کد خبر : ۲۱۹۱۶

مجمع فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع رسیدگی به صلاحیت یا عدم صلاحیت رییس فدراسیون فوتبال است و هر زمانی این مرجع هر تصمیمی بگیرد همه تابع آن خواهیم بود.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه رفتن و آمدن رئیس یک فدراسیون با یک برد توجیه پذیر نیست، تاکید کرد که کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان دوشنبه شب پس ازحضور در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مجمع فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع رسیدگی به صلاحیت یا عدم صلاحیت رییس فدراسیون فوتبال است و هر زمانی این مرجع هر تصمیمی بگیرد همه تابع آن خواهیم بود.

وی اظهارکرد: در فوتبال توجیه وجود ندارد و بالاخره واقعیت ها را همه می بینند و خوب می دانند که چه کسانی کار کرده و چه کسانی نیز کار نکرده اند.

کفاشیان با بیان اینکه در عرصه رقابت های ورزشی ازجمله فوتبال برد، باخت و تساوی وجود دارد و هر کدام از اینها نیز برای خودش دلیل دارد افزود: همانگونه که در بردها همه خوشحال می شوند در باخت ها نیز ناراحت می شوند و این امری طبیعی است ولی در وهله نخست همه برای کسب نتیجه مطلوب و مناسب تلاش می کنند.

وی یادآورشد:بازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران درمقابل حریفان نسبت به دوره های قبل بهتر شده و این حاصل زحمات است ولی متاسفانه در بازی با ازبکستان نتیجه را واگذار کردند که این نیز کار تیم را برای صعود به جام جهانی سخت تر کرد.

رییس فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به سووالی در خصوص تشویق بازیکنان تیم ملی در مقابل کره جنوبی و اینکه آیا با باخت در مقابل ازبکستان تیم جریمه خواهد شد یا نه؟ گفت:اینکه پاداش داده نشد همان جریمه است.

کفاشیان افزود:ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی هنوز سه بازی پیش رو دارد و تازه مثل بقیه تیم ها شدیم و سرخط آمدیم ولی می توانستیم امسال خیلی راحت صعود کنیم که متاسفانه از فرصت بازی های قبلی خوب استفاده نکردیم.

وی تصریح کرد: کارمان سخت شده ولی ناامید نیستیم و همانند بازی های قبل، تمام سعی و تلاش خود را برای صعود به کار خواهیم گرفت.

کفاشیان در خصوص تصمیم فدراسیون برای رفتن یا نرفتن کی روش از تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار کرد: برای آوردن کی روش سرمایه گذاری شده و بیش از 20 ماه است که سکان هدایت تیم ملی را به دست گرفته و قطعا هیچ منطقی نمی گوید که در شرایط کنونی کنار برود و نفر دیگری آمده و از اول شروع کند.

وی افزود: مطمئنا کی روش به عنوان یک مربی با تجربه، خوب و قوی، همکاری خود را ادامه خواهند داد و البته صحبت خواهیم کرد که نظرات کادر فنی باشگاه ها و لیگ های برتر و کمیته فنی فدراسیون را گرفته و با آنها بحث کند تا بتوان از تمام پتانسیل های داخلی و خارجی برای ارایه یک بازی خوب در سه دیدار آینده استفاده بهتری کرد.

کفاشیان درخصوص بازی فوتسال ایران با کلمبیا نیز گفت: در فوتسال بازیکنان تمام تلاش خود را کردند ولی با نادواری و کم تجربگی، متاسفانه یک بازی را واگذار کردیم و به نظر من تیم ایران این شایستگی را داشت که جزو چهار تیم اول جهان باشد ولی نتوانست و البته این از زحمات بازیکنان هیچ کم نمی کند.

وی در پاسخ به سووالی در خصوص استعفا ترابیان رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: قرار شده طی هفته جاری در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گزارش ارایه و تصمیم های لازم اتخاد گردد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز