خبرگزاری کار ایران

کوزه گری:

لیگ91 پویاتر از سال های گذشته برگزار شد

کد خبر : ۵۳۱۳۰

هندبال همیشه یکی از 4 رشته فعال در مدارس کشور و هم طراز با فوتبال، بسکتبال و والیبال است که با این رویکرد می توان از اهمیت این رشته در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان پی برد.

 

 

رئیس فدراسیون هندبال روند برپایی لیگ امسال را مطلوب خواند و تاکید کرد: این دوره شاهد یکی از پویاترین لیگ ها در طی چند سال اخیر بودیم.

به گزارش ایلنا وی در ادامه افزود: برای آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان به منظور آمادگی در بازی های جام ملت های آسیا، کاستلو رافائل مربی اسبق تیم ثامن الحجج به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

کوزه گری افزود: برای شرکت در رقابت های آسیایی زیر 17 سال برنامه ریزی دقیقی انجام و اردوهای آن هم به خوبی برگزار شده است که این برنامه ها را برای جوانان نیز در نظر گرفته ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به برپایی سازمان لیگ طی 2ماه گذشته برای بانوان نیز برنامه های متعددی پیش بینی شده که این تمام مراحل تمرین و اردوها را شامل می شود.

جلال کوزه گری در زمینه استعدادیابی رشته هندبال در سطح کشور گفت: برای این امر برنامه ای تدوین شده است که براساس آن و با ارائه طرح پیشنهادی فدراسیون تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش جهت کشف استعدادهای برتر به امضا رسید.

وی رشته هندبال را یکی از رشته های پر طرفدار در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: هندبال همیشه یکی از 4 رشته فعال در مدارس کشور و هم طراز با فوتبال، بسکتبال و والیبال است که با این رویکرد می توان از اهمیت این رشته در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان پی برد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان شرایط ارزی فدراسیون را برای اعزام های برون مرزی مانند دیگر رشته های ورزشی دانست و افزود: سال 91 را با شرایطی که از نظر اقتصادی در کشور حکم فرما بوده و هست سپری کردیم و امیدواریم که در سال جدید به توانیم با اوضاع مالی بهتری به اجرای تمامی برنامه های فدراسیون و همچنین اعزام ها بپردازیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز