خبرگزاری کار ایران

مهدی حاجی‌زاده:

شكست مقابل ذوب آهن اصفهان دور از انتظار نبود

شكست مقابل ذوب آهن اصفهان دور از انتظار نبود
کد خبر : ۲۵۸۷۳

به دنبال نتیجه‌گرایی نیستیم و با فرصت دادن به جوانان و كسب تجربه بیشتر آنان با بازی در لیگ قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی مشهد اظهار داشت: علیرغم باخت از تلاش بازیكنان جوان تیم راضی هستم.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی‌زاده پس از شكست تیمش در هفته پایانی لیگ دسته یك هندبال كشور مقابل تیم ذوب آهن اصفهان كه دیروز 17 آذرماه در خانه هندبال مشهد با نتیجه 30 بر 23 به پایان رسید، اظهار داشت: با توجه به اختلاف میانگین قدی و وزنی بازیكنان باتجربه اصفهانی با بازیكنان جوان مشهدی این نتیجه دور از انتظار نبود اما از تلاش و جنگندگی شاگردانم راضی هستم.

وی افزود: نیمه اول را پایاپای و با اختلاف نزدیك نسبت به تیم حریف به رختكن رفتیم و در ادامه بازیکنان مقابل تیم پرمهره اصفهانی پرتلاش ظاهر شده و بازی تماشاگر پسند و آبرومندانه ای را از خود ارائه دادند.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی در خصوص خط دفاعی تیم ذوب آهن اصفهان عنوان كرد: بازیكنان جوان تیم ما در منطقه حمله باید از سد 4 بازیكن حدود 120 كیلوگرمی بالای دو متر تیم حریف می‌گذشتند.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش اظهار داشت: با پایان یافتن دور رفت رقابت ها حدود 2 هفته بازی ها انجام نمی شود و پس از آن در اولین دیدار دور برگشت میهمان تیم هندبال كاشان خواهیم بود.

حاجی زاده با بیان اینكه با همین بازیكنان جوان بومی لیگ را ادامه خواهیم داد، گفت: به دنبال نتیجه گرایی نیستیم و با فرصت دادن به جوانان و كسب تجربه بیشتر آنان با بازی در لیگ قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی مشهد ضمن تاكید بر حفظ سهمیه تیمش در لیگ دسته یك هندبال كشور ابراز امیدواری كرد: با طی نمودن روال عادی و میدان دادن به جوانان بومی با صعود به لیگ برتر ویترین هندبال مشهد را حفظ كنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز