خبرگزاری کار ایران

قاسم شعبانپور:

نتیجه شهرآورد هندبال خراسان رضوی منصفانه بود

نتیجه شهرآورد هندبال خراسان رضوی منصفانه بود
کد خبر : ۲۳۹۵۰

تیم هندبال ثامن الحجج(ع)سبزوار با 8 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال كشور قرار دارد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: در شرایطی كه 3 هفته از مسابقات دور بودیم و بازیكنان به لحاظ بدنی افت كرده بودند، نتیجه منصفانه ای در بازی شهرآورد رقم خود.

به گزارش ایلنا، قاسم شعبانپور پس از پیروزی تیمش در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر هندبال كشور مقابل تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد كه با نتیجه 25 بر 24 به پایان رسید، اظهار داشت: هر دو تیم برای پیروزی به میدان رفته بودند.

وی افزود: بازی خیلی خوب شروع شد و تیم حریف تا دقیقه 10 از تیم ما پیش بود كه با انجام تغییرات توانستیم نیمه اول را با نتیجه 12 بر 10 به سود خود پایان برسانیم. در نیمه دوم سرعت را در دستور كار خود قرار دادیم و تا اواسط این نیمه 22 بر 15 از حریف پیش بودیم كه به دلیل خستگی بازیكنان اختلاف در پایان بازی كمتر شد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار ضمن اشاره به منصفانه بودن نتیجه این بازی عنوان كرد: تیم هندبال مشهد هم علیرغم ضعیف بودن نیمكتش نسبت به ما بازی خیلی خوب را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بعد از این بازی دوشنبه 13 آذرماه در هفته نهم میهمان هپكو اراك خواهیم بود و پس از آن 4 بازی عقب افتاده فشرده خواهیم داشت كه با توجه به سیر نزولی شرایط بدنی بازیكنان باید تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

شعبانپور گفت: بلافاصله بعد از بازگشت از اراك جمعه 17 آذرماه اولین بازی عقب افتاده از هفته چهارم لیگ برتر هندبال كشور را با نبود هادی طالبی و رحیم مومنی زاده دو بازیكنی كه در هفته سوم مقابل نیروی زمینی محروم شدند،در كرمان به مصاف تیم ستاره فروغ این شهر خواهیم رفت.

گفتنی است، تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با 8 امتیاز پس از تیم‌های فولاد مباركه سپاهان و ثامن الحجج(ع)مشهد در جایگاه سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال كشور قرار دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز