خبرگزاری کار ایران

شرایط ثبت نام خبرنگاران متقاضی بیمه تکمیلی اعلام شد

کد خبر : ۶۲۴۸۳

اداره خبرنگاران اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، از اعلام شرایط ثبت نام خبرنگاران متقاضی بیمه تکمیلی، عمر و حوادث خبر داد.

ایلنا: خبرنگاران می‌توانند جهت برخورداری از تسهیلات بیمه تکمیلی ویژه سال ۱۳۹۲، با مراجعه به اداره خبرنگاران معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارائه مدارک لازم ثبت نام نمایند.

به گزارش ایلنا، خبرنگارانی که عضو صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان هستند؛ می‌توانند جهت ثبت نام به صندوق مذکور مراجعه نمایند. همچنین ادارات کل ارشاد استان‌ها از خبرنگاران شهرستانی ثبت نام به عمل می‌آورند.
مدارک لازم:
۱- کپی کارت ملی تمامی افراد
۲- کپی صفحه اول دفترچه بیمه (تامین اجتماعی، خدمات درمانی و...) تمامی افراد
۳- کپی صفحه اول و دوم شناسنامه بیمه شده اصلی + ذکر شماره تلفن همراه
۴- اصل فیش واریزی به مبلغ ۷۰ هزار تومان به ازاء هر نفر واریز به شماره حساب شبا
IR ۲۷۰ ۱۸۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۶۲ ۷۳ ۲۳ ۱۸
بانک تجارت به نام صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان
در پایان این گزارش همچنین ذکر شده است: با توجه به فراهم شدن زمینه برخورداری از بیمه عمر و حوادث، متقاضیانی که مایلند می‌توانند مبلغ ۱۵ هزارتومان برای هر نفر به حساب مذکور واریز و فیش مربوطه را به صورت جداگانه همراه کپی کارت ملی ارائه نمایند.
مهلت ارسال مدارک حداکثر تاریخ ۵ اردیبهشت، سال جاری تعیین شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز