خبرگزاری کار ایران

نماینده کلیمیان در مجلس:

پاسخ رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد مرا قانع کرد

پاسخ رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد مرا قانع کرد
کد خبر : ۲۵۲۸۷

ما در مورد برخی از رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شبهاتی داشتیم، اما در جلسه ای که با رئیس مرکز آزمون داشتیم پاسخ ها و دلایل ایشان محکم، متقن و قابل قبول بود.

ایلنا: نماینده کلیمیان در مجلس نهم گفت: من اقناع خود را از پاسخ رئیس مرکز آزمون دکتر ناصر اقبالی در مورد رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می کنم.

به گزارش ایلنا، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس نهم با اعلام این خبر به روابط عمومی آزمون گفت: ما در مورد برخی از رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شبهاتی داشتیم، اما در جلسه ای که با رئیس مرکز آزمون داشتیم پاسخ ها و دلایل ایشان محکم، متقن و قابل قبول بود.

وی در خصوص طرح سؤال در مورد عدم مجوز رشته پزشکی یکی از واحدهای دانشگاهی گفت: برای ما سؤالاتی در مورد یکی از واحدهای دانشگاهی مطرح بود که معاون دانشگاه آزاد اسلامی با استنادات و مدارکی که ارائه دادند به صراحت اعلام کردند که تاکنون هیچ دانشجویی برای رشته پزشکی به این واحد اختصاص داده نشده است ولی در صورت اخذ مجوز توسط مقام های استانی آن واحد دانشگاهی از سوی وزارت بهداشت ذخیره های تهران می توانند در این واحد ثبت نام کنند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از خبرگزاری های رسمی درخصوص درج نادرست اخبار گفت: ما باید شیوه های علمی نقدکردن را یاد بگیریم و به سادگی و مطرح شدن هر نوع سؤالی را به منزلة ابزاری برای تخریب دیگران به کار نبریم.

مره صدق تأکید کرد: من از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخگویی شفاف و حضور مثمرثمرشان در مجلس تشکر می کنم و امیدوارم همه سازمان ها و نهادهای رسمی و دولتی در پاسخگویی مثل دانشگاه آزاد عمل کنند.

وی در مورد برخی از اظهارنظرهای انتقادی در مورد دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: همه اظهارنظرهای من مربوط به قبل از جلسه گفتگو با مسئولین دانشگاه آزاد بود که بعد از این جلسه من در مورد همة تردیدها به اطمینان رسیدم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز